auttakaa minua nykyisille saada simulointi

H

hongmy

Guest
Hei, haluan simuloida frequncy luku nykyisten voitto piiri spectre.when input vaihtovirta, luulen voivani tontin vaihtovirta VS taajuus anturi tai sataman laite, mutta en voi. Pls auttaa minua. miten, miksi? 3ks Ystävällisin terveisin.

hi Kokeile tätä: in peikko ADE-> lähtö-> Tallenna kaikki ... Nyt rivillä 2 U löytävät "valitse teho signaaleja ulostulo (PWR)", valitse "kaikki" sen jälkeen, vain simuloida sitä U eivät yleensä Toivottavasti tämä auttaa U

Ensinnäkin 3ks vastauksistanne. En vieläkään pääse mitään juonta. attatchment kuva on minun testi piirien kanssa vain RC. Olin valinnut "Tallenna kaikki, Line1 kaikki, rivi 2 kaikki" ja "valittu kaavamaisen varten satamaan vastuksen", ADE ei antanut minulle mitään juonta ajankohtaisista, mutta saan jännitteen Kuva tahansa solmun. Varoitus olin saanut on, että "Ei", jos "data solmulle" / R3/plus "". Miten voin tehdä? PS. minun todellinen piiri sisältää MOS transistorin. http://images.elektroda.net/6_1194831887.jpg

Hei, Hyvät naiset ja herrat: 3ks, olen ratkaissut ongelmani kanssa apuasi. Minusta jos haluat saada AC tietyistä solmu voi käyttää koetin. sinun on asetettava ADE kuten jäljempänä menetelmä befor simulointi. Lähdöt-Tallenna kaikki: linja 1: Valitse signaaleja ulostulo (tallentaa) Kaikki linja 2: Valitse teho signaalin ulostulo (PWR) kaikki linja 4: Valitse laite virrat (virrat) kaikki rivi 6: Valitse AC terminaali virtaukset (useprobes) kyllä sitten saamme vaihtovirta tontti tahansa satamaan tahansa laitteella. Kuka voi selittää keinoja edellä? pls auttaa minua. Nyt minulla on toinen ongelma: kun simuloida vaihtovirta voitto yksinkertainen nykyinen peili, miten saan hyötyä? Missä on pieni signaali lähtösignaali? Uskon, jos haluamme saada AC saada, meidän on simuloida tai laskea pieniä signaali piiri, joka on vaikeaa suuren mittakaavan piiri. Joten, miten simuloida AC saada directlly?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back