Auttakaa minua tekemään matkamittari piiri skootteri

D

david90

Guest
Yritän tehdä matkamittari minun skootteri. skootteri on moottoroitu ja on melko pieni (22 kg). Olen ajatellut magneettinen pickup anturia ja käyttäen AVR käsitellä pulssityyppistä anturi. Miten teet anturi? Tiedän, miten se toimii, mutta tietääkseni ei ole liian syvä.

Jos matka / nopeus mittaus tarvitset vain yhden pick-up laitetta, sinun tapauksessa voi olla Hall-anturi tai pieni reed. Voit yrittää liittää levyn akselin ja liimaa useita pieniä kestomagneetit. Enemmän niistä olet parempi lukema .. Toinen vaihtoehto perustuu samalle levylle, mutta tällä kertaa voit porata reikiä eikä liimausta magneetteja, ja koska anturi ja pick-up laitetta käytät valodiodi yhdistettynä phototransistor. Tämä osa näyttää pieneltä sillan aukon keskellä asettaminen on levyn porattu reikiä. Loput ovat vain laskelmia pulssien määrä per kerta .. Terveisin, IanP

Käyttää reed luotettava? Eivätkö he mechancial eikä kiinteän olomuodon?

Henkilökohtaisesti olisin mieluummin hall anturi yli reed, ja kyllä, se on mekaaninen laite. Nämä kytkimet ovat erittäin luotettavia, koska ne eivät toimi ilman läsnäollessa (happi), joten, jos sinulla on niitä - käyttämään niitä. Terveisin, IanP

millaisia ​​pulsseja tehdä Hall anturien ulostulo? Haluatko vahvistaa tai tila signaali ennen syöttämistä jotta AVR?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back