Auttakaa! sininen ruutu (lukea) virhekoodit

B

BlueEyedGoddess

Guest
Hei kaikille, olen HP kannettava tietokone, Windows XP Home Edition (SP3), ja aina kun olen verkossa, saan sinisen ruudun (lukea) virhekoodit kestää muutaman sekunnin ja sitten se automaattisesti noin käynnistyy uudelleen minun comp. Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, mitä se on ja miten korjata tämä ongelma? Kiitos!

yritä muuttaa ikkunoiden, ehkä joitakin tarvittavia tiedostoja Windows on menetetty!

Extorsion ole hyvä, auttaa tässä on vapaa ... Jumalatar, kerro virhekoodi BSOD (Blue Screen) saat, jotta voimme selvittää ongelman ... Uudelleenkäynnistyksen jälkeen, mitä tapahtuu seuraavaksi? se toistaa (laitevian on mitä epäilen)

Toivon, että näyttöä kerran muuttuu sininen Asiakas voi lopettaa näytön painamalla "pause" avain näppäimistön. Nyt voit muistiin viestin näytössä, ennen kuin se saa uudelleen. Siirry Microsoftin verkkosivustossa ja etsi korjata tämän virheilmoituksen. Olen varma, saat vastauksen. Minulla oli sama ongelma johtua usein asentaa ja un-install toimintaa. Ohjelmisto tulee epävakaa tähän. Voit käyttää ohjelmistoa siivoojat tällaisten ongelmien välttämiseksi tulevaisuudessa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back