auttakaa varten 128x64 LCD

T

tumee

Guest
Mulla graafinen LCD projekti. LCD on 128x64 mikrokontrolleri atmega32. Auttakaa miten tehdä LCD-asetus ja kuvitella kuvan ja tekstin 128x64 graafinen LCD. Auttakaa minua.

Hei Miten päästä LCD päässä ATMEGA riippuu tyypistä LCD säätimen - katso esite LCD näytön Yritä tehdä etsiä LCD ohjaimen nimi Google - saat probebly löytää projektin, joka käyttää tällaista LCD Kaikki paras Bobi

Hei kaikki. Omat käytetty graafinen LCD ei ole mitään merkkiä, koska tämä on Kiina LCD. LCD on vain pin merkki. CS1, CS2, D / I, E, Nollaa, R / W, DB0-DB7 ja teho nastat. Joten tämä näyttö voi olla sama kuin muiden näyttö merkki. Miten tehdä käskykanta on näytön? Miten iimagine kuvan ja tekstin tahansa paikka näyttää? Auttakaa minua?

Voit olla varma, voit etsiä IC numerot takana LCD. Voit olla muistia ICs mutta löydät mikroprosessori IC LCD-moduulin. Etsitkö datalehdestä että prosessori löydät instructtions ja niin edelleen. Fortunatelly ole monia erilaisia prosessoreja. Löydät käynnistysmenettely, rekisterit toimintaa ja myös tapa kirjoittaa tekstiä ja grafiikkaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back