AVR meluongelmaa

S

snmeciut

Guest
Hyvä minä rakentaa yksinkertainen AVR piiri, joka on / off pieni dc motor.The virtalähteen piiri on yksinkertainen lineaarinen säädin (7805). Kuljettamiseen moottorin teho MOSFET (irf9540) oli used.But kun moottori on avr ei toimi oikein ja nollaa ja lukita. Käytin suodatus virtalähteen kelan ja tantalium kondensaattori mutta problom tapahtui. auttaa minua.

Käytä induktorit molemmin puolin jännitteen sääntelyviranomaisten ja tantaali +100 nF hyvin lähellä mikro .. Voit myös yrittää erottaa MOSFET peräisin mikro-ohjaimella optoerotin .. Tämä erottelu avulla voit yhteydessä additinal kelan välillä 0V ja mikrokontrollerin / jännitteen säädin ja 0V th MOSFET, mikä separatig teho jauhetaan mikro-ohjaimen maahan .. Terveisin, IanP

Onko sinulla oikea osat moottorin / mosfet estää induktiivista palautetta moottorin kuormituksessa muutoksia? Olen asuming olet ajo mosfet käyttämällä PWM kanava AVR. Vaikka se aiheuttaisi ylimääräistä lämmitys mosfet yhdistämällä PWM tuotos, joka menee mosfet hieman tasoittaa moottorin pulssit hieman, mutta jäte enemmän kuin lämpöä, koska mosfet ei ajaa niin lähellä kyllästyminen kussakin lopussa. Koska taajuus PWM että AVR: n voi syntyä, varmista taajuus sopii mosfet käytät.

Muutin IRF9540 joita L298 ja piirin toiminut correctly.But L298 on lämmennyt ja on jäähdytyslevy. Mielestäni pelkkä mosfet kuljettaja yksittäisiä maahan voitaisiin käyttää tähän työhön.

Muuten tämä sattui olemaan ensimmäinen piiri AVR. Olen liian tottunut 7805 ja hexfet on moottoriajoneuvon kuljettamiseen. Se toimi. Sinun pitäisi ensin tarkistaa algoritmin. Jos thats ei ongelmaa kokeile 2 kondensaattoria yksitellen iput dother klo oput ja 7805

[Quote = snmeciut] Muutin IRF9540 joita L298 ja piirin toiminut correctly.But L298 on lämmennyt ja on jäähdytyslevy. Mielestäni pelkkä mosfet kuljettaja yksittäisiä maahan voitaisiin käyttää tähän työhön. [/Quote] lämpeneminen tarkoittaa, MOSFET ei kytkentä oikein tai uusi mosfet on päällä vastus on suurempi kuin IRF9540 - mikä tarkoittaa myös alhaisempi jatkuu ja vähemmän melua vallasta. Mielestäni on voinut olla useita syitä - et erillistä nykyinen paluusilmukka moottori, joten se kulkee MCU piiri, tai et suodateta kunnolla moottorin yhteydessä ja kytkentähäiriönsä on voimajohto tai vähemmän mahdollinen olet säteilevän EMC ongelma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back