Varo, jos aiot käyttää AVR herkillä malleja, ne ovat erittäin epävakaita, joka glithces tai epävakauteen on virtalähteen voi jäädyttää niitä.AVRs helppo tuhota, jos koskematta ohjelma nastat.
Jos aiot suunnittelu vain itsellesi tai pieni määrä laitteita käytetään PIC, jos se tulee olemaan teollinen hanke on parempi käyttää 8051 (halvempaa, lujempaa, toimittajat)
Voin puhua vain minun itse, mutta en ole koskaan käyttänyt minkäänlaista ESD-suojan ja juote, ohjelmointi tai kun "tuching" AVR ja silti olen havent destoyed yksi.
CISC tarkoittaa CISC kun RISC tarkoittaa Reduced Instruction Set Computer.joten RISC-prosessorit ovat Ohjeisto on pieni.yleensä RISC on peräisin CISC.joten itse Ohjeisto on CISC on leikata antaa uuden Ohjeisto.ja RISC-prosessorit ovat yksi omaisuutta.kaikki rekisterit ovat yleensä tarkoitus rekistereistä.joten RISC on parannus CISC.
Tietoja valita AVR, PIC ja 8051, ive täytyy kertoa u, että nämä keskustelut muuttuvat liekki sotia ja kaikki se saa niin uskonnollisia.takia dont u kokeilla niitä kaikkia.jos u on Engineering College ull varmasti alkaa 8051.kokeile PIC ja AVR, katso eroa.AVRs ovat nopeampia kuin vastuuhenkilöt mutta u yleensä dont kaivata nopeus valvonnan sovelluksia.paljon aikaa uC tuhlaa jaksoa odottaa jotakin tapahtuvaksi.niin nopeus isnt paljon kysymys mikrokontrollerin bussiness (u tapa ks. mikro kilpailevat 3,2 GHz Intel Pentium-siru).Vastuuhenkilöiden on tiettyjä etuja yli AVRs.yksi bitti prosessit vähemmän kiertokulun PIC-ohjelmointi.bla bla bla
on kirjaimellisesti hundereds tuhansia syitä u valita yksi yli muiden.sekä PIC-ja AVR yhteisöjen kertoisi u paljon niiden mikro.
Ive alkoi kuvilla ja olen pian aikovat aloittaa pelaamisen kanssa AVRs.vain valita jonkin niistä ja yritä sitten jokaisen ulos
Mielestäni opiskelemaan UC 8051 on paras helppo ja tehokas ... sekä AVR: n ja PIC AVR on samanlainen kuin 8051 ja sen ohjelma ofcourse niin mieluummin AVR.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.