AWR: DDS simulointi

S

shitaldesai

Guest
Hei kaikille,
Wish You Kaikki A Happy New Year.Minulla on yksinkertainen ongelma että olen yrittää jäljitellä vuonna Microwave Office.Koska olen noviisi käyttäjä MWO ja yleensä AWR, arvostan apua tässä suhteessa.Ongelma menee pitää tästä:

A DDS perustuu sirkuttaa luontitoimintoa ulostulo (FMCW linjakonferenssien sirkuttaa) sekoitetaan Sinimuotoinen signaali.Miten malli tämän MWO?Koska tämä on sekoitettu signaali suunnittelun ongelma, ihmettelin, onko ensinnäkin se on mahdollista.Jos kyllä, mikä on paras tapa tehdä se?Tekniset tiedot ovat seuraavat:
(1) The DRO käytetään luoda 7,129 GHz signaalin (siniaallolla)
(2) DDS sirkuttaa generaattori tuottaa sirkuttaa 100-106 MHz
(3) Molemmat signaalit ovat vaihtelevia käyttäen upconverter mikserin.

Arvostan joitakin ehdotuksia tai ajatuksia edetä tässä asiassa.Luulen, että olisi voitava tarttua joidenkin Mixer suunnittelu ajatuksia siitä tutorials, pitäisi saada sinusoid oskillaattoria lähde pois kirjastoyhteistyöstä, ongelma luulisin olisi DDS sirkuttaa generaattori.Korjaa, jos olen väärässä.

Terveisin,
Shital

Hei shitaldesai,

Se voidaan tuottaa käyttämällä AWR Visual System Simulator (VSS).
Käytä VSS primitiivinen lohkojen rakentaa sirkuttaa signaali.A SAW lähde yhdessä TONE lähteenä on käytetty ajaa FM-lähetin.
The näki hampaan
n amplitudi keinu yhdessä taajuuden herkkyys (K) on FM-lähetin asetetaan kaistanleveys (taajuusalue) ja sirkuttaa signaali.

Kun amplitudi keinu on sawtooth asetettu / -2 ja K FM-lähetin on 3.5MHz, kaistanleveyden ja sirkuttaa signaali on 14MHz.

The sirkuttaa signaali s keskus taajuus voi muuttaa asettamalla muuttujan fc toiseen taajuus.

Yksi esimerkki on sirkuttaa signaali on saatavilla asennus kansioon AWR tuotteita ...
Olen liittänyt lohkokaavio kuvaa viittaukseenne ....--- manju ---
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hyvä Manju,
Paljon kiitoksia ratkaisua.Tein selvittää sirkuttaa sukupolven osa, ja nyt olen yrittää upconvert että sirkuttaa radiotaajuisille (7GHz).Tässä prosessissa, olen edessään ongelmia työkalun käyttö .... Toivottavasti pitäisi saada se lajitellaan, joilla on kokemusta.Älä viitsi, jos voin lähettää sinulle sähköpostia, jos minulla on ongelmia?
Kiitos jälleen
Terveisin
Shital

Hyvä shitaldesai,On mukava tietää, että olet ratkaissut ongelman ...
teidän tervetulleeksi lähettää ongelma tai kysymykset sähköpostiini tunnus: manjunatha_hv (at) ieee.org
Aion yrittää auttaa minun parhaansa ...--- manju ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back