AWR Ultra Wide Band - pitkät simulointi kertaa

Z

zeeshanqam

Guest
hei
IM suunnittelussa Ultra Wideband antenni osittain maatason vuonna AWR v8.03 mutta sen jälkeen tehdä toinen kerros grnd kone, kestää kauan simuloida.Mielestäni im ei tee oikein niin haluta auttaa we rikki.im kohteleva mikroaaltouunimarkkinoiden ensimmäistä kertaa plz auttaa we rikki.Chat lataan AWR-tiedosto.Thanks for the help.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei,

Olen muokannut mikroaaltouunimarkkinoiden projektin tiedoston UWB-antenni suunnittelusta mallin oikein
Sama on kiinnitetty ... (ks. juonta patch_1_1 rakenne) ...

Periaatteessa olen siirtänyt laatikkoa seinät pois rakenteesta ja sitten lisätään kautta satamaan magnetointi alhaalta maatason ...

Myös, jos sinulla on hyvä muistia koneella voi vielä lisätä laatikkoon kokoa X & Y & pitää antenni rakenne keskellä ...

Nyt voit nähdä Wideband S11!

--- Manju ---
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Thankyou Manju for ur help
mutta minulla on kysymys.Haluan käyttää subtrate pinta-alan (30 * 35), mutta käyttö 100 * 100 niin ei ole mitenkään käyttää substraatti minun ulottuvuuksia.jos ei niin miksi?odottaa ur vastausta

Hei zeeshanqam,

En ole muuttanut substraatti mitat, olen juuri asettanut Kotelon sivuseinät pois rakennetta lisäämällä X & Y ulottuvuus ...

Tämä incresing laajuudeltaan tai muuttaa substraatin koon mittaamiseen 3D EM välineitä vaikuttaa vain vähän tai ei lainkaan vaikutusta suorituskykyyn antenni 3D Planar MOM työkaluja ei silmän dielectric ...--- Manju ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back