Bandgap jännite Viite ac testi kaavamaisen kysymys

N

neter

Guest
Hei, olen suunnittelee korkean PSRR Alhainen teho bandgap jännite viite, mutta en tiedä
stabiilisuus (AC) piiri, onko testi kaavamaisen on oikeassa tai ei gif-tiedostoja.

Miten suunnittelu SÄILYVYYSKOKEET kaavamaisen tässä bandgap? (Ex: katso vaihe marginaali? UGB?)

kiitos paljon.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei, voin lähettää selkeä testi kaavamaisen, i on ei vakauteen analyysi tämän bandgap piiri.mutta,
en voi olla varma, onko minun pistää ac lähde kohta on oikein vai ei.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

En ole selvää, miksi lisätä kaksi ac lähde yhdessä loop?

AC testi piiri on oikeassa, mielestäni! The näet kohdassa LAC2 (oikeus N2) vaihe marginaali ja saada kaistanleveys (yleensä 0.1meg ~ 1meg)

Käytetyt kuin kondensaattori

youyang wrote:neter wrote:

Dear all,Kiitos paljon.

[lainaus = "jwfan"] Käytetyt kuin kondensaattori

hi jwfan

Sitten, mikä on ero tehdä kondensaattori välillä käyttäen todellista kondensaattori ja MOS-transistorin?

The kapasitanssi MOS korkki on yleensä suurempi kuin PIP.
kuitenkin periä kanssa jännite applyed että korkki.

En ole samaa mieltä simulointi kaavamainen.

Olet oikeassa leikattu molemmat silmukat on opamp, mutta jos aiotte tutustumaan syötetään takaisin signaalia (vaiheen analyis)?

Tapa I yleensä se leikataan tuotoksen AMP, niin sinulla on molemmat silmukat yhdessä ammuttu!

Älä unohda kopioida tuotannon kuormitus on opamp.

Onnea, J

youyang wrote:Sitten, mikä on ero tehdä kondensaattori välillä käyttäen todellista kondensaattori ja MOS-transistorin?

Hei,

En usko, että asetukset on oikein.

Alle DC edellytykset AC lähde on shorted on päästötason Q1.Mielestäni tämä vaikuttaa liiketoiminnan näkökulmasta järjestelmä, vaikka DC jännite AC lähde pidetään'0 "V.

Terveisin
- ipsc

Hi Guys:

Olen usein törmännyt tilanteissa määritettäessä ohimenevä vakautta BGR suunnittelun vaatimusta.Koska ac vakauden analyysi vain potray pieni signaali analyysi.

Yleensä Vpwl on käytetty Vdd on ramped alkaen 0V on Vdd, ja tuotanto on yli tarkistettava, onko se laskeutuu alas on haluttu arvo, korjata minua, jos olen väärässä?.Onko tulolle tai Vdd on ramped.Thanks in advance

Rgds

hrkhari wrote:

Hi Guys:Olen usein törmännyt tilanteissa määritettäessä ohimenevä vakautta BGR suunnittelun vaatimusta.
Koska ac vakauden analyysi vain potray pieni signaali analyysi.Yleensä Vpwl on käytetty Vdd on ramped alkaen 0V on Vdd, ja tuotanto on yli tarkistettava, onko se laskeutuu alas on haluttu arvo, korjata minua, jos olen väärässä?.
Onko tulolle tai Vdd on ramped.
Thanks in advanceRgds

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back