B
BlackOps
Guest
Hei,
i hav XUPV2P aluksella.Olen käynnissä BSB rakennusmestari alkaen XPS.
Olen seuraavat käsikirja, tuottaa MicroBlaze ydin.
viimeisessä vaiheessa i on valittava oheislaitteita, paina sitten aiheesta "Luo"-painiketta..
Tämän käsikirjan mukaan, minun täytyy nähdä seuraavan valintaikkunan, jossa vaihtoehto "Lataa suunnittelusta hallituksen ja testata suunnittelua".i dont katso tätä vaihtoehtoa, kun olen paina tuottaa.(ehkä sen takia olen uudempi versio EDK)
process begins to run...
mutta joka tapauksessa, kun kaikki i valita seuraava valikko XPS Hardware-> Luo Bitstream
prosessi alkaa ...mutta myöhemmin saan virheilmoituksen:
Code:Tuottaa synteesi hankkeen tiedostoa ...Running XST synteesi ...
INFO: MDT - Seuraavat esimerkit ovat syntesoiduista kanssa XST.
The MPD vaihtoehto
IMP_NETLIST = TRUE osoittaa, että NGC tiedosto on valmistettu käyttäen XST
synteesiä.
IMP_NETLIST = FALSE (oletus) instances eivät syntesoiduista.
IPNAME: microblaze_0_wrapper OIKEUSASTEEN: microblaze_0 --
E: \ PROJECTS \ EDK \ testi1 \ system.mhs linja 35 - Running XST synteesiVIRHE: MDT - Aborting XST virtauksen toteuttamista ...
INFO: MDT - Katso E: \ PROJECTS \ EDK \ testi1 \ synteesi \ microblaze_0_wrapper_xst.srp
for detailsVIRHE: MDT - platgen epäonnistui, virheitä!Merkki: *** [täytäntöönpanoon / system.bmm] Virhe 2Tehty!
i hav XUPV2P aluksella.Olen käynnissä BSB rakennusmestari alkaen XPS.
Olen seuraavat käsikirja, tuottaa MicroBlaze ydin.
viimeisessä vaiheessa i on valittava oheislaitteita, paina sitten aiheesta "Luo"-painiketta..
Tämän käsikirjan mukaan, minun täytyy nähdä seuraavan valintaikkunan, jossa vaihtoehto "Lataa suunnittelusta hallituksen ja testata suunnittelua".i dont katso tätä vaihtoehtoa, kun olen paina tuottaa.(ehkä sen takia olen uudempi versio EDK)
process begins to run...
mutta joka tapauksessa, kun kaikki i valita seuraava valikko XPS Hardware-> Luo Bitstream
prosessi alkaa ...mutta myöhemmin saan virheilmoituksen:
Code:Tuottaa synteesi hankkeen tiedostoa ...Running XST synteesi ...
INFO: MDT - Seuraavat esimerkit ovat syntesoiduista kanssa XST.
The MPD vaihtoehto
IMP_NETLIST = TRUE osoittaa, että NGC tiedosto on valmistettu käyttäen XST
synteesiä.
IMP_NETLIST = FALSE (oletus) instances eivät syntesoiduista.
IPNAME: microblaze_0_wrapper OIKEUSASTEEN: microblaze_0 --
E: \ PROJECTS \ EDK \ testi1 \ system.mhs linja 35 - Running XST synteesiVIRHE: MDT - Aborting XST virtauksen toteuttamista ...
INFO: MDT - Katso E: \ PROJECTS \ EDK \ testi1 \ synteesi \ microblaze_0_wrapper_xst.srp
for detailsVIRHE: MDT - platgen epäonnistui, virheitä!Merkki: *** [täytäntöönpanoon / system.bmm] Virhe 2Tehty!