Base System Builder esimerkki ei

B

BlackOps

Guest
Hei,
i hav XUPV2P aluksella.Olen käynnissä BSB rakennusmestari alkaen XPS.
Olen seuraavat käsikirja, tuottaa MicroBlaze ydin.

viimeisessä vaiheessa i on valittava oheislaitteita, paina sitten aiheesta "Luo"-painiketta..

Tämän käsikirjan mukaan, minun täytyy nähdä seuraavan valintaikkunan, jossa vaihtoehto "Lataa suunnittelusta hallituksen ja testata suunnittelua".i dont katso tätä vaihtoehtoa, kun olen paina tuottaa.(ehkä sen takia olen uudempi versio EDK)
process begins to run...

mutta joka tapauksessa, kun kaikki i valita seuraava valikko XPS Hardware-> Luo Bitstream
prosessi alkaa ...mutta myöhemmin saan virheilmoituksen:

Code:Tuottaa synteesi hankkeen tiedostoa ...Running XST synteesi ...

INFO: MDT - Seuraavat esimerkit ovat syntesoiduista kanssa XST.
The MPD vaihtoehto

IMP_NETLIST = TRUE osoittaa, että NGC tiedosto on valmistettu käyttäen XST

synteesiä.
IMP_NETLIST = FALSE (oletus) instances eivät syntesoiduista.

IPNAME: microblaze_0_wrapper OIKEUSASTEEN: microblaze_0 --

E: \ PROJECTS \ EDK \ testi1 \ system.mhs linja 35 - Running XST synteesiVIRHE: MDT - Aborting XST virtauksen toteuttamista ...

INFO: MDT - Katso E: \ PROJECTS \ EDK \ testi1 \ synteesi \ microblaze_0_wrapper_xst.srp

for detailsVIRHE: MDT - platgen epäonnistui, virheitä!Merkki: *** [täytäntöönpanoon / system.bmm] Virhe 2Tehty!

Hei,
Jotkut kysymykset:
mikä versio EDK käytit?
Mitä vaihtoehtoja ja IP teit add your base system?
Projektisi seisomaan yksin?

.

Oma EDK on 9,1.i Lisätään MicroBlaze, ja i lisätty RS232, 5pushbuttons, 4DP valitsimista.mitään muuta.

mitä u tarkoittaa standalone?ja kyllä, se on kuin rakennus embeded järjestelmän minun aluksella.Ja minä vain seuraa käsikirja Base System Builder alkaen Digilentinc website!

voit lukea minun edellinen postitse, mikä teksti Haluan nähdä edellisen version EDK ja mitä näit 9.1 ...

anyway i choosed Hardware-> Luo bittivirta ..ja se antoi minulle seuraavan virheen, jota en voi undetrstand lainkaan |!

Any ideas?

Ok, kukaan voi ainakin auttaa minua?Mikä voisi olla ongelma?miten voit luoda MicroBlaze prosessorin avulla XPS?i just dont ymmärrä mikä voisi mennä pieleen, jos olen vain seuraavat tehdas käsikirjat.

Hei,

Tämä ongelma ei tapahdu, kun i synnyttää että BSB.

Pidän "microblaze_0_wrapper_xst.srp" on tehnyt hankkeesta.Ehkä voisit löytää mitä tapahtuu projektiisi vertaamalla sitä sinun.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Thank u ur auttaa miniuser, i vertaa näitä tiedostoja ..ovat u käyttäen EDK 8.2i?

I am using EDK 9.1i ...Onko jotain tehtävä ilmoitus, kun käytät EDK 9.1i?

Hei,

Yah, olen EDk 8.2.Ehkä voin tarkistaa tämän EDK 9,2 muutamia päiviä myöhemmin.

En kuitenkaan usko, että mikään muuttuu.koska tämä ongelma ei näytä olevan suosittuja.

Teitkö tarkista, että BSB muiden levyt kuten Xilinx ML401 aluksella?

no i dont on muita levyt, minulla on vain XUPV2P aluksella ..sen mukaan, käsikirjojen alkaen Digilentinc verkkosivuilla ... se on tehtävä ...i odottaa ur vastauksen jälkeen ja tarkistaa sen 9,2 jos u voi haluta ...(Minun on kuitenkin EDK 9.1i mutta i dont sitä mieltä, että se poikkeaa paljon)
kiitos ystävälle

hyvin ...jälkeen monta kertaa ja install / asenna prosessi ... puuhastelun ja kokeillaan ...i näki, että syy on tämä virhe oli isntallation molempien Ise 9,1 ja Ise 9.1 ...i poistettu kaikki, ja asennettuja Ise 9,1 ja EDK 9,1 kanssa viimeistään SP ...ja se toimi hienosti.kiittää u!

i just näki blogitekstiisi ja piti sanoa, että se saattaa liittyä ohjelmiston versiot ...
Olen edessään ongelma esimerkki I'm
doing alkaen digilent myös, ja toisen yksi Xilinx sivuston liian .... ja osa siitä oli etuyhteydessä versiot ja toinen osa liittyy puuttuu kansion tiedostot i purettu päästöpaikasta ... ja toinen osa on vielä ratkaisematta ..!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back