Basic Cadence Analog kysymyksiä

S

shlomo22

Guest
Minulla on kaksi asiaa, joilla Cadence / varjo analoginen ympäristössä.Ehkä joku enemmän kokemusta kuin minä voi auttaa minua ratkaista ne?

1) kaavamaisen: viereen transistori on kolmea punaista tekstiä.He menevät seuraavasti:
Quote:

"n18rf"

* Error *

NF = 6

Ensimmäisenä virhe, on jonkin verran CDF call back-toiminto työskentelevien tausta, joka yrittää laskea joitakin parametrien, kuten ympärysmitan Drain alueella tai alueella viemäriin alueella.Ellet tarpeeksi parametrit että soittopyynnön tehtävä on näyttää virheen kaavamaisen ikkunassa.Vahvista sinulle simulointi sinun täytyy tarkastella teidän netlist että jokainen parametri kiinnostuksesi on olemassa siellä.Yleisesti RF-simulointi jossa S parametrit on havaittu, lois-ja reuna-kondensaattorit myös asiaa ja siten PD, PS, AD, parametreina joskus muuta kuin pieni kapasitanssin arvoja huomattavasti.

Oman toinen virhe, sikäli kuin tiedän teidän S parametrit lasketaan arvot annat jälkeen simulaatio.Vastaava AC piirille tai yhtälön parametrit on tallennettu, ja kun olet antanut lakaista arvot jne., työkalu laskee vasteen ja piirtää sen.Mutta kun suoritat uuden simulaation puskurit on tyhjennetty, joilla on aikaisempia simuloinnin tulokset ja viitteitä tuloksiin.Niinpä, kun yrität päivittää nämä osoitteet eivät kelpaa, ja kohta nollaan.Siksi sinun täytyy aloittaa uudelleen alusta hakutulokset näytön ikkunan uudelleen.Päivitä luultavasti ei toimi täällä.

Update:

1)
Ratkaista ongelman.Minun netlist transistori on määritelty seuraavasti:
Quote:

M0 (VOUT vin net036 net036) n18rf L = 0.18um w = 5um NF = 6

En tajunnut, miten tehdä muuttujia.Sijaan
Koodi:

Mag (SP (1 1)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back