Battery Backup / laturi Circuit

B

bravishbabum

Guest
Aion suunnitella piirin kanssa seuraavat seikat:

* Li-Ion akku varmuuskopio ~ = 6V (pakkaus kaksi)
* Li-ion laturi Circuit.
* Automaattinen sähköverkkoon ja taaksepäin ilman Reset-piiri.LT1239 on enemmän tai vähemmän sopiva IC soveltamista.
Onko muita halvempia / varajäsen Relays tai ratkaisun avulla erilliskomponentteja.?

Kindly ehdottaa.

Kiitos GSM MAN pikaista ja hyödyllisestä vastauksesta.

Voimmeko suunnitella piiri käyttää vain erilliskomponentteja ja op-vahvistin samaan tarkoitukseen?

Näin oletan:
Kun pääasiallinen syöttö on päällä:
OP-AMP tarjoaa jatkuvasti nykyistä tarvitaan Li-Ion ladata siihen asti luokitus on saavutettu.
Kun tärkein tarjonta on OFF:
Tarjonnan tulisi vaihtaa akkuvarmistus ilman nollaa ja kuorma, jonka oletan diodi voi tehdä.

Mutta minulla ei ole selkeää kuvaa lopullista piirin.
Can anyone share / ymmärtää?

bravishbabum kirjoitti:

OP-AMP tarjoaa jatkuvasti nykyistä tarvitaan Li-Ion ladata siihen asti luokitus on saavutettu.

Jos minä valita NiCd-tai Ni-MH akut on niiden halvempi ratkaisu?

Onko ne kaikki Maxim IC laturi / toimitus vaihtaja käytettävissä Nikkeli perustuu paristojen ??((( kuten max1757/max1758 Li-Ion-akut.)))

bravishbabum kirjoitti:

Jos minä valita NiCd-tai Ni-MH akut on niiden halvempi ratkaisu ?.)))

Se oli todella hyödyllinen linkki, kiitos tuesta.

Mutta en ole saanut yhtä IC DIP-paketti (joka on hyödyllistä kehittää prototyyppi)
Voitteko ehdottaa minulle IC DIP-paketin, joka palvelee samaa tarkoitusta.

Suuret markkinat akkuvaraajille käsitellä näitä kemialliset on pieniin laitteisiin (matkapuhelimet, PDA, kannettavat tietokoneet, jne.).Nämä sovellukset vaativat pieni laite paketit joten valmistajat eivät tee näitä pelimerkit DIP-paketteja.Personnally, en tiedä mitään akkulaturi, joka sopii teidän vaatimus, joka on käytettävissä DIP paketin.

TI on eri osien akun lataamiseen, Battery seuranta erityisesti 3.7V akku Li-Ion alueella.Ja he väittävät tarkkuus on 1% kun otetaan huomioon kaikki tekijät, kuten ikääntyminen, ei aikaa hintaan päästettyjen etc etc arvioitaessa käytettävissä takaisin ylös.

, Se voi olla kokeilemisen arvoinenSurya

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back