S
sajeev
Guest
Hei
Olen tekemässä akkulaturina latauksen 2 NiMH solu (Esch on 2500mah).
Käytin 16f876a ja LM317.I käytän PWM vaihtaa päälle ja pois päältä LM317.
I
didnt käyttää PWM-moduulin sisällä pic.I toteutetaan sen ohjelmisto beacause
Haluan sataman koodi on edullisia pic joka
doesnt on PWM sisällä.
Nyt ...Minulla on joitakin epäilyksiä .. Koska i-kirjain käytetty 2 soluja, mitä jännitteen taso i tarvetta
asetettava LM317 tuotos?
Pidän sitä 9v.When Lm317 on päällä sitten 560ma nykyinen kautta 2 soluja.
Voinko hyväksyä tätä arvoa?
Tietoja PWM ...
Whats ajan i tarvitse asettaa? Pidän sitä 4ms.Duty cyle aika on vaihtelivat sen mukaan,
latausaseman current.With 4ms ajan LM317 tulee erittäin hot.Can I välttää kuumentamalla IC mukauttamalla aikana?
Voinko hyväksyä tämän 4ms aikana?
Sen selvittäminen, että akku on täyteen ladattu?
2cells ..means1.25x2 = 2.50v .. Olen kuullut, että täyteen ladattu 2cells säilyttää 3.96v kaikkialla koko it.Is että currect?
I am using buit vuonna a2d tarkistaaksesi voltage.I kuullut dv / dt checkig akun .. Mitä tarkoittaa, että? Miten tarkistaa dv / dt?
Terveisin
Olen tekemässä akkulaturina latauksen 2 NiMH solu (Esch on 2500mah).
Käytin 16f876a ja LM317.I käytän PWM vaihtaa päälle ja pois päältä LM317.
I
didnt käyttää PWM-moduulin sisällä pic.I toteutetaan sen ohjelmisto beacause
Haluan sataman koodi on edullisia pic joka
doesnt on PWM sisällä.
Nyt ...Minulla on joitakin epäilyksiä .. Koska i-kirjain käytetty 2 soluja, mitä jännitteen taso i tarvetta
asetettava LM317 tuotos?
Pidän sitä 9v.When Lm317 on päällä sitten 560ma nykyinen kautta 2 soluja.
Voinko hyväksyä tätä arvoa?
Tietoja PWM ...
Whats ajan i tarvitse asettaa? Pidän sitä 4ms.Duty cyle aika on vaihtelivat sen mukaan,
latausaseman current.With 4ms ajan LM317 tulee erittäin hot.Can I välttää kuumentamalla IC mukauttamalla aikana?
Voinko hyväksyä tämän 4ms aikana?
Sen selvittäminen, että akku on täyteen ladattu?
2cells ..means1.25x2 = 2.50v .. Olen kuullut, että täyteen ladattu 2cells säilyttää 3.96v kaikkialla koko it.Is että currect?
I am using buit vuonna a2d tarkistaaksesi voltage.I kuullut dv / dt checkig akun .. Mitä tarkoittaa, että? Miten tarkistaa dv / dt?
Terveisin