Beta-kerroin jännite viite

A

analog_fever

Guest
Olen aloittelija jännitteen viite suunnitteluun ja minulla on hyvin perus
-ehkä tyhmä kysymys koskee vähän virtaa referenssipuhelimia keskustellaan
Jacob Baker's Book (kuva näkyy).

Kirjassa hän kertoo, että esimerkiksi, jos VREG
on suurempi kuin viemärin jännite M1 (VbiasN), se
lisää lähtöjännite FPC, joka puolestaan
pienenee nykyisestä kautta sekä M4-ja M3 saman verran
(koska symmetria).

Nyt sekaannusta minulla on - ei ole FPC tarkoitus vähentää
ero VREG ja VbiasN?Miten se toteuttaa
Tämä jos vähentää VREG ja VbiasN saman verran?Haluamme VREG
ja VbiasN on sama viittaus työtä, eikö?

Tiedän, että hyvä FPC yrittää minimoida sen input offset, mutta
Minulla on vaikeuksia ymmärtää intuitiivisesti, miten FPC
todella toimii piirin.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Sinun sekaannusta tulee väärä oletus, että VREG ja Vbiasn vähennetään saman verran.Jotta ymmärtäisit, katso liite.Jaetaan ongelman ensin ja sitten tarkastella koko piiri.
Oletetaan, että olet juuri NMOS osa puolueellisuudesta kuten esiintyä Kuva1.M1 on diodi kytketty ja saa nykyisen Io peräisin oleva lähde.M2 on puolueellinen M1-luokan ja tekee joitakin nykyisiä I Mennään ensimmäinen olettaa, että sekä M1-ja M2 ovat samankokoisia W / L.IV ominaisuus M1 on tuttu neliön lain käyrä.M2 tämä ei ole asia, koska se on muuttunut siten, että vastus, joka tekee siitä hieman tasaisempaa kuin M1.Jos nostamme jännitettä yli kynnyksen viidennen, aluksi pieniä virtaukset kahden käyrät lähes päällekkäin, koska lasku koko tutkimus on vähäistä.Suuremmille virtaukset kaksi käyrät alkavat poiketa.