Boost Converter Lähtöjännite Kun Käyttömäärä on 0,9

M

mengghee

Guest
Olen liittänyt Kaaviokuva oman piirin ja myös kaavio piirretään Käyttömäärä Vs VOUT.Kun kaavio, se osoittaa, että kun minun käyttömäärä nousee 0,9, lähtöjännite on pienempi kuin lähtöjännite, kun tulli-suhde on 0,8.Miten tämä on mahdollista?Voiko joku kertoa minulle, miksi näin tapahtuu?ja jos näin käy, miten voin estää sen?kiitos.kiitos,
mengghee
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Tässä on, miten tämä edistää Converter toimii:

Vaihe 1:
Kun V1 on korkea, M1 käynnistyy, vetää jännite Node 2 alhainen.
Käännetyn harhat diodi ja eristää kaksi puolikasta piirin.
Tämän vaiheen aikana, nykyinen läpi IC kasvaa, ja lisäksi
energia varastoidaan IC muodossa magneettivuon.

Lähtöjännite / nykyinen on toimittanut Capacitor tässä vaiheessa.

Vaihe 2:

V1 menee alhainen.M2 sammuu.Node 2 korotukset jännitteen, ja diodi D2 tulee foward puolueellinen.Energian 5 voltin VDC ja energia varastoidaan IC pistetään oikealla puolella piirin, jolloin jännite nousee yli 5 V.Nyt vastaamaan kysymykseen, jos Käyttömäärä on liian lähellä 1.Sitten siellä on hyvin vähän aikaa Kela pistää sen energian oikealla puolella piirin.ja VOUT laskevat.

Thats paras arvaus.

Dear Mengghee
Vuonna lisätä muuntimen verrattuna eroamaan muuntimen lähtöjännite ei proporational ja käyttömäärä.
Tämä config yleensä käytetään enintään 50% duty cycle.
miksi?
1 - koska lähtöjännite ei riipu käyttömäärä.
on parempi sanoa, että lähtöteho on proporational on käyttömäärä.

2 - vaiheen 2 (transistori off) IC on riittävästi aikaa disharge sen energian lähtöpiirissä kautta D2.
Tällä kertaa ei korjata, ja riippuu lähtöjännite.suurempaa jännitteen tällä kertaa vähennetään.

Esimerkiksi, voit tarkistaa (sanoa) 200 ohmia, ja R8.näet Vo / DC käyrä parani merkittävästi.

Terveisin,
Davood Amerion.

käyttäen kaikuva muunnin, miten voimme Buck ja vahvistaa lähtöjännite UPS-tekniikkaa?

käyttäen kaikuva muunnin, miten voimme Buck ja vahvistaa lähtöjännite UPS-tekniikkaa?i dont ymmärrä kysymystä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back