[Boost Converter] Miten voin tehdä sisäisen voiman MOSFET

Y

Y.C Park

Guest
Hei asiantuntija! Minulla on joitakin kysymyksiä. Normaali Boost Converter siru ei ole VOUT Pin. (Schottky tyyppi) esimerkiksi INPUT 3.7V OUTPUT 25V Mosfet Gate ajo jännite 25V Miten voin tehdä hilaohjaimen virtalähde? Boost Converter siru ei ole tietoa VOUT. Onko mahdollista High Voltage MOSFET dirve matala jännite? Olen erittäin sekava. Auttakaa minua!

Hei, PARK tietääkseni olemassa monia DC / DC IC n ajaa MOSFET gate, kuten Maxim, ST jne. Ja toivon liitetiedosto voi auttaa hieman.

Jotkut valimo tarjota LV ja HV laitteet samassa prosessissa. Mutta ajo valmiudet HV laitteita on hyvin pieni, koska 1) oksidi on paljon paksumpi (jopa 10 kertaa niin LV) 2) ne ohjaavat LV Sinun tulee hyvin suuri MOSFET layout alueella ja sen seurauksena saada korkea hinta oman IC. Parantaa tehokkuutta nykyaikaisissa MOSFET valmistetaan tietyn prosessin (double diffuusio tai kaivannon pysty transistori) poikkeavan perinteisistä logiikka prosessi. Molemmat käyttävät alustan kuin valua MOSFET ja se tekee niistä eivät voi vastaanottaa analogisia tai logiikka prosessi.

Useimmat HV suvaitsevainen prosessit (myös sellaisia, suunniteltu erityisesti voima) voi käsitellä vain 5V on portti (vaikka viemäriin pystyy käsittelemään ylöspäin 70V). Siksi on helppo ajaa vallan NMOS on lisätä muunnin koska voit ajaa sen kanssa tulojännitteen tason (teidän tapauksessanne 3.7V). Tarkista prosessin dokumentointi teidän ihana nähdä, mitä laitteita pystyvät.

On joitakin tapoja parantaa laitteen HV, myös u voi yrittää muuttaa laitteen rakennetta tehdä se.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back