Boost Converter palaute

M

mavrik2k

Guest
Hei kaikille. Olen uusi tehostaa muuntimet ja yrittää rakentaa yksi. Olen kuullut, että vauhtia muuntimet palaute on todella vakauden kysymystä mutta en voi todella löytää ja hyvä selitys ja tekstiä siitä. voi joku ystävällisesti auttaa

Olet luultavasti viittaa oikealle puolitasossa nolla, joka esiintyy jokaisessa boost ja buck-boost johdettu muunnin. Se on kuin normaali LHP nolla, jos hyöty alkaa lisääntyy 20dB vuosikymmenessä. Mutta toisin kuin normaali LHP, jossa saat 90 asteen vaihe lyijyn, saat 90 asteen vaihejättämän kanssa RHP nolla. Tämä on melko mahdotonta korvata, ja tavallisesti pakottaa kaistanleveys muunnin on pienempi kuin RHP nollataajuudella.

Rakas mavrik2k Hei Ehdotan lukea nämä hirveä kirjoja! : Hakkuriverkkolaite Design by: Abraham i painaja. tai Kytkentävirtalähteellä keittokirja Marty ruskea. Best Wishes Goldsmith

Dear all kiitos paljon for the comment Aion ehdottomasti tutkia kirjoja. terveisin

Hei jokainen elin kiitos avusta. Nyt ymmärrän RHPZ. mutta voi laitosta kertoa minulle, jos meillä on vakio Sammuta aikaa? olisiko se poistetaan?

Vakio off aika modulaatio lisää taajuus RHP nolla, mutta ei poista sitä. Sikäli kuin tiedän, sitä ei voi poistaa.

Hei Kiitos vastauksesta. Onko paperin tai kirjallisuudesta tukea ajatusta kiinteän sammu, se olisi suuri apu. kiitos

Jos vasteaika ei ole kysymys sen ei ole vaikea tehdä vauhtia vakaa. Lisäksi se riippuu tyypillinen työjakso muuntimen, korkeamman keskimääräisen "d", se pahenee. esimerkiksi 12V 15V tehostus on hyvin helpompi stabiloida kuin 12 100V. korkea suhde boost piirejä käyttäen muuntaja on suositeltavaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back