Broadcast-TV-kaapeli?

L

L

Guest
Hei
Ajattelin jos ei ollut mitenkään lähettää Analogialähdön TV-kaapeli, jotta voin saada sen antenni TV-.
Olen tv omassa huoneessa, mutta ei ole mitenkään laittaa kaapelia omassa huoneessa niin ihmettelin, oliko jokin yksinkertainen tapa tehdä se?
Kiitos.

 
Smartfon, pendrive lub laptop odmówił posłuszeństwa? Straciłeś ważne dane, kontakty, filmy, zdjęcia? Jest sposób, by łatwo je odzyskać. Wystarczy jeden sprytny gadżet lub szybka i profesjonalna pomoc.

Read more...
 
Lähdekoodi,
Todennäköisesti helpoin tapa on rakentaa tai ostaa RF-modulaattorin, ja liitä lähtö antenni.On tee-se-itse artikkelista:
http://members.tripod.com/ ~ petlibrary / rfmod.htm
On monia lähteitä kaupallisten muuntimia.Etsi vain OPN "RF-modulaattori.Muuntimia hyväksyä / V-tulot ja antaa RF-lähdöt 75 ohmin koaksiaali-yhteys.Useimmat kaupalliset modulaattorit ovat valittavissa ulostulokanavaa UHF-taajuusalueella.
Lähettävä Antennin voi olla niinkin yksinkertaisia kuin joukko kanin korvat, jotta kalliimpi suuntaava UHF-antenni, joka on saatavissa Radio Shack ja muiden myyntipisteiden ..Varoitus: En ole varma, jos se on laillista.
Terveisin,
Kral

 
Quote:

Lähettävä Antennin voi olla niinkin yksinkertaisia kuin joukko kanin korvat
 
"Rabbit Ears" on termi, joka tarkoittaa hyvin yksinkertainen sisätiloissa TV-vastaanottimen antenni, joka muodostaa V-muotoinen rakenne.Se ei ole tehokas antenni, mutta se voi olla hyvä tarpeeksi hakemuksen.Modulaattori on 75 ohmin koaksiaali liitin sen tuotosta.Sinun tarvitsee vain liittää 75 ohmin kaapeli tästä liitin antennin.Useimmat "Rabbit korvalla" tyyppi antennit ovat mukana tasapainoisen 300 ohmia tulot tarkoitettu 300 ohmia Twin johtaa kaapelilla.Sinun täytyy ostaa Balun muuntaa 75 Ohm epäsymmetrinen tuotannon modulaattorin 300 Ohm tasapainoinen tulo, että antenni vaatii.Baluns myydään joskus nimellä "75 ohmia ja 300 ohmia Converter" tai "300 ohmia ja 75 ohmia Converter".Lähes jokainen kuluttaja elektroniikkaliikkeestä on baluns ja kanin korvan antenneja.Ne ovat hyvin edullisia.
.
Epäilen, että modulaattori on enought tuotannon käyttää ilman ylimääräisiä vahvistus.Jos ei, voit käyttää edullinen Booster, myös saatavilla kaikissa kulutuselektroniikan kaupassa.
.
Pidä mielessä, että vastaanottimen antenni voidaan käyttää pienellä teholla lähettävän antennin.Directional ominaisuuksia, kun sitä käytetään lähettävän antennin on oltava sama suunta ominaisuuksia, kun sitä käytetään vastaanottimen antenni.
Terveisin,
Kral

 
Woah olet menettänyt minulle, mutta aion mennä katsomaan oman paikallisen sähköisen Store.
Olet todella auttoivat minua, kiitos!

Joten vain olla varma, voisin vain Kytke antenni kaapelin tuotantoa, ja yksi antennituloliittimeen minun TV, ja sen pitäisi toimia?

BTW, se olisi laitonta käyttää sitä sisällä talosi?Im aio lähettää minulle kaapelin koko kaupungin!: font

 
Lähdekoodia,
Kyllä, 2. kohta on oikein.Laillisuuteen, tiedän, että on olemassa rajoituksia valtaa lähettimen, että on sallittua kotikäyttöön, mutta en tiedä, mitä oikeudellisia rajoja.Joka tapauksessa, valta saatavilla kaapeli-tai modulaattorin (jos käytät sellaista) on hyvin pieni.En voi olla harhaan teitä tarvetta käyttää modulaattorin.Jos 2nd TV on kaapeli-valmis, sinun ei tarvitse käyttää yhtä.Jos ei, mudulator muuntaa kaapeli kanavan kanava UHF-taajuusalueella.
Terveisin,
Kral

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top