Buffer jälkeen Parallel Port

C

Compy

Guest
Miksi käytämme Buffer jälkeen rinnakkaisporttiin ja ennen meidän piiri .. ja m menossa käyttöliittymä minun kaikki 8 rinnakkaista bittiä .. mikä puskuri Ic on paras .. kiitos

Todennäköisimmin erotella piirin sataman tiedot linjat, mutta en näe monia etuja näin. Puskuri IC (kuten 74HC/LS245, että tämä vastaa teidän 2-ND kysymys, se on 8-bittinen ei-kääntelemällä bussi lähetin) ei suojaa PPort ellet käytä ohimenevää jännite vaimennin kunkin datajohtoja tai käyttää optisesti eristetty ..

ok, m käyttäen 8 bittiä tiedonsiirtoon mitä haluan sanoa on, 7 bittiä dataa ja 1 kellopulssin minun 8-bittinen siirtorekisteri rinnan rinnan ulos ... mutta m ottaa ongelma, kun vastaavat kaikki 8 signaalit .. kellopulssin doesnt ottelun toinen signaali ja oudot tiedot on tallentanut 8 bit shift Rekisteröidy .. thats miksi joku kertoi minulle käyttää puskuria, niin että minun kaikki 8 bittiä tulossa ulos tietokoneesta etsitään ja sama kuin kellopulssin jotta voisin pelastaa oikeat tiedot minun siirtorekisteri. (Muistan m käyttäen 7 bittiä dataa 1 bitti on aina kentällä molemmat sisään ja ulos 8 bittiä siirtyminen rekisteri)

Joten tämä ei ole puskuri ongelma mutta ajoitus ongelma. Jos ymmärsin viestisi käytät 7 bittiä tietojen transmissiona ja kahdeksas aivan yhtä kelloa. Yksi vaihtoehto on käyttää STROBE signaalia (PIN1 rinnakkaisportin) voi kirjoittaa tietoja siirtorekisteri ja jättää kellon hieman. Voitko käyttää STROBE signaalia? Jos ei, toinen vaihtoehto on käyttää lyhyen pulssi monostabile viiveellä trigged jonka kello-bittinen. Näin varmistetaan, että databittiä kuljettaa voimassa tasolle vuoden siirtymän klikkaa bittinen.

mm .... ok sitten .. jonka piiri on hieno 555 ajastin tai 74HC123 ...

tarve puskuri on pääosin nykyinen vahvistusta. Käytin 74LS244. Tärkeimmät PBM kohtasin kun vuorovaikutuksessa uppoamisen nykyisen sataman. Toinen on ohjaus portti on auki-kerääjä enemmän olin kirjoittanut minun e-kirja u sen saa www.bibinjohn.tk

Luulen 123 on yksi, kun on ensin hyvin lyhyt dalay (1 / 2 123) ja sitten kirjoittaa pulssi (2 / 2 123) ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back