Business Opportunity

A

AVM_NOIDA

Guest
Hei Tämä on minun profiilia: - Sijainti - Singapore Taustaa - Bachelor of Engineering, MSc tietokoneisiin. Related Experience - AVR ja 8051 perustuva järjestelmä. VB ja C koodaus FPGA / CPLD. Manufacturing Setup - Olen oman teollisen Tontti Noida (lähellä Delhi, Intia), Building tulossa vuonna vuoden ajan. Suunnitelma setup elektroniikan yksikkö tarjoaa mikro kehittämisjärjestelmän ja ratkaisuja. I / O-moduulit, päättynyt H-silta levyt, askelmoottori ohjaimet jne jne jne. Olen edelleen työn alla, kaikki ideat ovat tervetulleita. Etsitkö - Engineers (yhteistyökumppanit, kaikkialla maailmassa), jotka suunnittelevat yrityksen perustamista (voi olla koti perustuu) myynti piirilevyt ja tarjoaa ratkaisuja, jotka perustuvat UC ja CPLD / FPGA. Business Strength - Oma sijainti Singaporessa asettaa minut etumatka sourcing elektroniset osat jne. taas oma tehdas Intiassa auttaa minua tuottamaan piirilevyladontaan ja ohjelmistoratkaisu kilpailukykyiseen hintaan. Aion setup liiketoimintamalli, jossa kaikki minun toiminnan kustannukset ovat täysin läpinäkyvä kumppaneille. Onnistun keskitetty verkkosivusto, jossa kaikki tuotteet ja kumppanit osoite on listalla. Edelleen avoin ehdotuksille. Kiitos

Hei Aion pitää koko operaatio niin paljon laiha kuin mahdollista. Kaikkein laatia setup on tehtaan Noida, Intiassa, joka ei maksa minulle yli $ 2500/month henkilöstön se ihmisten kanssa koota ja testata PCB ja webmaster hallita verkkosivuilla. Noida on yksi suurimmista Industrial Zone Pohjois-Intiassa ottaa Cadence kehityksen keskus ja SGS Thomson suunnittelukeskus yli useita muita VLSI design keskuksia. Olen etsivät kumppaneita Yhdysvalloissa, Kanadassa, Euroopassa, Aasiassa ja Australiassa. Siis jos olet ja Insinööri ja aikovat aloittaa oman liiketoiminnan puoli vuotta aikaa kuin ota yhteyttä minuun. Tarvitsen kumppaneita, jotka voivat edistää tuotteen omalla alueella ja ehdottaa uusia vaatimuksia. Olen hyvin luottavainen hintakilpailukyvyn tämän liiketoimintamallia. Lisäksi sinun ei tarvitse antaa rahaa. Tarvitsen vain samanhenkisten ihmisten, jotka ovat kiinnostuneita laitteiston suunnitteluun noin mikrokontrolleri ja robotiikka. Lopuksi haluan kiittää kaikkia, jotka ovat vastanneet minun lähettämistä ja lähettää minulle PM. Kiitos

Hei AVM_NOIDA Olen erittäin tyytyväinen tietää yrityksesi kiinnostusta. Olen freelance tutkija / konsultti IC / VLSI suunnittelu perustuu Yhdysvalloissa perehtynyt laaja valikoima työkaluja ja tekniikkaa. Minulla on myös hyvä verkosto kokeneita ja johtavia reasearchers tällä alalla. Postittakaa pelissä valmiki.m @ gmail.com kanssa liiketoimintasuunnitelman / ehdotusta tai mitään tietoja haluat jakaa. Olen tällä hetkellä Intian matkan ja yrittää selvittää markkinoiden täällä, joten jos olet Intiassa anna yhteystietosi myös. Olisin iloinen puhua. Kiitos ja pitää LeFantast

Hei AVM_NOIDA, olen erittäin kiinnostunut myös. Katsotaanpa vaihto yksityisviesteistä kiista. :)

Hi Antonioa Kiitos mielenkiinnostasi. Olen lähettää PM minun email id. Terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back