A
AVM_NOIDA
Guest
Hei Tämä on minun profiilia: - Sijainti - Singapore Taustaa - Bachelor of Engineering, MSc tietokoneisiin. Related Experience - AVR ja 8051 perustuva järjestelmä. VB ja C koodaus FPGA / CPLD. Manufacturing Setup - Olen oman teollisen Tontti Noida (lähellä Delhi, Intia), Building tulossa vuonna vuoden ajan. Suunnitelma setup elektroniikan yksikkö tarjoaa mikro kehittämisjärjestelmän ja ratkaisuja. I / O-moduulit, päättynyt H-silta levyt, askelmoottori ohjaimet jne jne jne. Olen edelleen työn alla, kaikki ideat ovat tervetulleita. Etsitkö - Engineers (yhteistyökumppanit, kaikkialla maailmassa), jotka suunnittelevat yrityksen perustamista (voi olla koti perustuu) myynti piirilevyt ja tarjoaa ratkaisuja, jotka perustuvat UC ja CPLD / FPGA. Business Strength - Oma sijainti Singaporessa asettaa minut etumatka sourcing elektroniset osat jne. taas oma tehdas Intiassa auttaa minua tuottamaan piirilevyladontaan ja ohjelmistoratkaisu kilpailukykyiseen hintaan. Aion setup liiketoimintamalli, jossa kaikki minun toiminnan kustannukset ovat täysin läpinäkyvä kumppaneille. Onnistun keskitetty verkkosivusto, jossa kaikki tuotteet ja kumppanit osoite on listalla. Edelleen avoin ehdotuksille. Kiitos