Cadence Fatal error

M

macg84

Guest
Hei lainkaan,
Kun minä ajaa minun DC simulointi on virhe:
Ilmoitusta peikko on "modn": "MN7" aikana hierarkia mairitteleva.
MN7.mosinsub: "JSW" on epätavallinen arvo on 130 Pa / m
MN1.min .......
Seuraavat oksat muodostavat silmukan jäykkiä alojen (shortsit) jatkuu Sne

Miten voin poistaa tämän virheen?

Kiitos

macg84 kirjoitti:Seuraavat oksat muodostavat silmukan jäykkiä alojen (shortsit) jatkuu Sne

Kiitos

hi macg84,
kuinka u ratkaista tämän ongelman? BCZ Olen myös vähitellen tämän ongelman.on hierarkiassa antaa globle lähteiden tulo im kohteleva VDC välillä Vdd ja kentällä.ja antoi arvoa VDC ja = 5 voltin.ja kannustin ikkuna olen jälleen givine arvo jännitelähdettä 5 voltin.tämä oikein vai ei?
Mitä tarkoittaa "Olet ehkä 2 nolla-resistenssi lähteistä samanaikaisesti: ärsykkeen ja (VDC) lähde?"im ei saada tätä.plz plz vastauksen mahdollisimman pian.kiitos.

Hei,
Sinun menettely on mielestäni oikein, jotta ratkaista minun ongelmani on irrotettu molempien minun piirin, mutta vilpittömästi en ymmärtänyt selkeästi, miksi annoin, että vika.Ole varovainen GND ja circuit.I auttaisi sinua, mutta en tiedä ... sorry

purnima.somkuwar kirjoitti:

...
im kohteleva VDC välillä Vdd ja kentällä.
ja antoi arvoa VDC ja = 5 voltin.
ja kannustin ikkuna olen jälleen givine arvo jännitelähdettä 5 voltin.
tämä oikein vai ei?

Hi friends,
sain tämän, kun emme valita VDC lähde me määritellä arvo on myös niin maailmanlaajuisesti lähde vaihtoehtoa ei pidä antaa arvoa tasavirtalähdettä.jos antaa arvoa myös tässä se osoittaa kuolemaan. error

Minulla oli 2 jännitelähteinä (molemmissa tuotannon resistanssi 0 ohmia) samanaikaisesti.Tämä ei ole sallittua.Joten minun piti erottaa toisistaan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back