Cadence IC 5.0.33 instalation Fedora Core 3 virhe

T

Tavakoli

Guest
Olen yrittänyt asentaa Cadence IC5033 on Fedora Core 3 kpl ja olen valmis instalation mutta kun käynnissä "icfb &" Sain seuraavan virheilmoituksen:

"Väärin rakennettu binary joka vierailuja errno, h_errno tai _res suoraan. Tarpeen vahvistaa."

myös, kun yritin käyttää kirjaston johtaja sain virheilmoituksen, ja se ei suorita ....

Mitä minun pitäisi tehdä?
Voinko silti käyttää sitä omassa Fedora Core 3 on joitakin paikkoja tai minun täytyy käyttää toisen version Linux (jos niin Mikä paras versio Cadence asennus)

Näet virkaan ennen noin EDA Linuxissa.
Jotkut ratkaisu:
1.compate kirjasto, löydät sinulle cdrom kuten "pakolliset *";
2.asettaa assum_kernel = 2.4.1

Ensinnäkin olen nähnyt muuta virkaa, mutta ne eivät ole kerrottu mitään FC III:

Mitä u tarkoittaa compate ?????

käytetään RedHat 7.2 tai RH 8.0.compat rpm on yhteensopivuus eri versioiden Linux-glibx libraries.but edelleen ehdotan u käyttää RH 8.0, joka on sopivin käyttäjille uusia laitteita ja EDA-työkalut.

ehkä voin päivittää redhat 7.3 ja Fedora Core III jälkeen instalation Cadence?

Hi friends Pidän versio tukee poljento.u voi poistaa ur doudt tämän liitteen
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Pohjimmiltaan erehdys msg "" Väärin rakennettu binary joka vierailuja errno, h_errno tai _res suoraan.Tarpeen vahvistaa. "On vain varoitus. Se ei pysäytä ohjelmaa. Se ei ole syy, miksi sinun lib johtaja ei voi suorittaa. Voisitko laittaa enemmän debug info täällä?

Mitä täydellinen Linux-versio Cadence EDA, mielestäni se on RedHat 7.2 ja RHEL 3.Useimmat Cadence työkalu on kehitetty näitä Platform

Ole hyvä ja lisää komentorivin tiedoston. Bashrc.
vienti LD_ASSUME_KERNEL = 2.4.1

Uudestisyntynyt ja virhe poistuu.

Jossa ympäristön muuttuja vaatii uudelleenkäynnistyksen?

lxyangroc2000 kirjoitti:

Ole hyvä ja lisää komentorivin tiedoston. Bashrc.

vienti LD_ASSUME_KERNEL = 2.4.1Uudestisyntynyt ja virhe poistuu.

Törmäsin tähän ongelmaan, kun käynnissä icfb & kanssa IC5141 asennettu RHEL 4.0,
jonka ytimen versio on 2.6.9.Jälkeen otan LD_ASSUME_KERNEL = 2.4.1, se toimi hyvin ja varoitusviestin kadonnut.Olen yrittänyt 2.4.2, mutta se ei toimi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back