Cadence IC 5 RedHat WS / AS

G

gezzas525

Guest
Onko kukaan kokeillut Cadence IC 5 näiden käyttöjärjestelmien, Iam ajatella ovatko nämä ovat parempi vaihtoehto kuin Mandrake 9.2 koska olen havent yrittänyt IC 5 että vielä.

[Quote = gezzas525] Onko kukaan kokeillut Cadence IC 5 näiden käyttöjärjestelmien, Iam ajatella ovatko nämä ovat parempi vaihtoehto kuin Mandrake 9.2 koska olen havent yrittänyt IC 5 että vielä. [/Quote] Cadence IC5 kootaan kanssa RH 7.3. Etkö lue vapauttaa huomata?

Mutta WS / AS pitäisi toimia, koska ne on testattu ja cetified muiden EDA työkaluja.

Olen yrittänyt asentaa IC 5 Mandrake 9.2, mutta se epäonnistui, koska IC 5 tarvitsevat csh kuori on asennettu, Mandrake 9.2 on vain bash shell.

Olen yrittänyt IC-5 Mandrake 9.2 näyttää voin pysty avaamaan CIW ikkuna. varten csh Shell tyyppi csh klo bash solu-ja te tulette olemaan c-shell myös voit määrittää asetuksia. cshrc. bye UE

[Quote = ue] Olen yrittänyt IC-5 Mandrake 9.2 näyttää voin pysty avaamaan CIW ikkuna. varten csh Shell tyyppi csh klo bash solu-ja te tulette olemaan c-shell myös voit määrittää asetuksia. cshrc. bye UE [/quote] Voin vahvistaa: Cadence IC 5.0 toimii hienosti Mandrake 9.2 DVD Powerpack. Löydät sen eMule. Terveisin, Dock

OK kaverit, joten minun ei pitäisi olla mitään ongelmia käynnissä IC5 on Mandrake 9.2 PP. Voiko evryone vahvistaa, että kaikki toimii eli layout, kaavamaisen, simulointi käyttäen haamun ja myös käyttää Cadence (CDSK) Design Kit mallien simulointiin.

[Quote = TheDock] Voin vahvistaa: Cadence IC 5.0 toimii hienosti Mandrake 9.2 DVD Powerpack. Löydät sen eMule. Terveisin, Dock [/quote] Miten voit vahvistaa? EDA-ohjelmisto on validoitava muutama tusina testcases. Kun käynnistät ohjelman ja sen suorittaa ei tarkoita sitä toimivat hyvin. IC5 oli suunnitella toimimaan RH7.3, se voi toimia muiden Linux-versio, mutta älä ota riskiä.

Maria on kuitenkin oikeassa RH 7.3 doesnt ajaa uusin H / W tämä on assumming sinä itse löytää ajurit H / W. Jos et halua ottaa riskejä sinulla on kaksi vaihtoehtoa: 1) RUN RH7.3 vanhemmissa H / W 2) Käynnistä RH7.3 on Virtual Machine käyttää myöhemmin H / W. Vaihtoehto 2 IMO on mainio käyttäen sanoa VMWARE 4 esimerkiksi tekevät H / W compatile kautta abtraction / emulointi kerros tai mitä he kutsuvat sitä. Dont virhe VMWARE hidasta ive yrittänyt Mandrake 9.2 ja sen melko nopeasti (nopeammin kuin Virtual PC, se ei ole emulaattori), vain varmista, että sinulla on paljon muistia ja nopea prosessori. IAM saamassa kannettavan HP ZD7000 ja sen imposible ajaa RH7.3 jotta voin joko käyttää virtuaalikoneen tai upto päivämäärä LINUX kuten Mandrake 9.2. Minä post minun tuloksia tänne, jos joku on kiinnostunut. Kleo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back