Cadence laitemalli käyttää ADS

S

Sradio

Guest
Hei kaverit, saan kysymyksen laitemallin käytetään mainoksissa. Yleensä RF-luokan hankkeen avulla Cadence, olemme TSMC 0.35um tech tiedoston, tai 0.18um tahansa, mutta jotkut analyysi mainoksissa on parempi poljento, niin ihmettelen, että onko mitään mahdollista tapaa sisällyttää TSMC0.35um . m tiedosto mainoksia? tai olen rakentaa BSIM3 tai BSIM4 mallia itseni ADS jälkeen. m tiedosto poljento. Joskus se vie aikaa, koska BSIM4 malli on paljon parametreja sinun täytyy kirjoittaa, jotta Voiko joku kertoa minulle miten? Kiitokset

Kun pääikkuna ADS push Tiedosto => Tuo => netlist tiedosto (enemmän vaihtoehtoja valita sopivasta Input netlist murre) => Etsi lähdetiedosto (mallit tiedosto) = VALMIS

Jos osaa käyttää RFDE vuonna Cadence AE, se on helpompi ja nopeampi simuloida kytkentäkaaviot koska RFDE tunnistaa automaattisesti haamu mallien tiedostoja joten sinun ei tarvitse muuttaa netlist. Vain vaihtaa simulaattori ja simuloida ... se siitä ..

Kiitos kaverit! Todella arvostamme apuasi, kai pysty käyttämään RFDE meidän lab tietokoneen, en löytänyt sitä. Ja seurasin mitä Alex kertoi, syntyy tunnussanomaa mainoksia "NetlistInclude" kuin minä liitteenä seuraavat, ihmettelen miten käyttää sitä? Lilke me yleensä ovat BSIM3 / 4 malli ensin ja sitten poimia MOS on kaavamaisen, mutta miten voin tehdä "NetlistInclude"? Kiitos paljon, saan liikaa ihme käyttää sitä. Paras

Sorry guys, unohti mainita, että toin TSMC25.m tulee mainoksia. Voinko tehdä sen XXX.scs liian?

Hei kaverit, Voiko kukaan auttaa minua tässä? Haluan todella tietää, miten käsitellä tätä ongelmaa. Kiitos paljon etukäteen.

Haluat ehkä yrittää kysyä siitä Agilent Knowledge Centre foorumi ... https://edasupportweb.soco.agilent.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl Tietenkin, sinun täytyy luoda tilille ja vahvista sinulla on lupa käyttää työkaluja. --- Löysin juuri tämän heidän foorumi, ehkä se auttaa sinua:
Voit käyttää kummitus malleja RFDE käytetään analogista suunnitteluympäristö (ADE): Setup> Malli Kirjastot ...> Selaa haamun malli tiedostoja ja lisätä liitetään malliin kirjaston asetukset. Vuonna 2008 U1, U2 (uusin versio RFDE) sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta saada haamun yhteensopivuus, netlister ja simulaattori ovat jo määrittää lukea haamu malleja. Opittava setup ADE vuonna RFDE, valitset Ohje-valikosta ADE oikeassa yläkulmassa ja valitse: RF suunnittelua koskevia asiakirjoja. CIW ikkuna sanovat: RFDE: RF-suunnittelu Ympäristö (*) 332,400 18 syyskuu 2008. Ja RFDE 2008 U2 dokumentointi ilmestyy näyttämällä useita RFDE dokumentointi viittauksia. Valitse Pikakäynnistys> Käytä Model of RF suunnitteluympäristö. Voit saada tämän saman doc tästä linkistä: http://cp.literature.agilent.com/litweb/pdf/rfde2008update2/start/index.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back