CAN HSPICE tehdä suunnittelu 1 GHz ADC simulointi.?

M

manissri

Guest
Hei Haluan suunnitella 1GHz 6bit ADC vuonna TSMC 180nm RF PDK. käyttäen HSPICE simulaattori. kysymykseni => jos käytän TSMC 180nm RF hspice.and jos sisällytän tähän tiedostoon minun HSPICE simulaattori ja aloittaa suunnittelu, että ADC "> voin suunnitella tällä tavalla oikein.??? koska olen joilla HSPICE simulaattori, joka ei ole rf simulaattori. niin lisäämällä RF malli tiedoston I osaa suunnitella piiri oikein. Jos vastaus on ei niin minun oletus on, että vuonna 1Ghz ADC i dont tarvitse suorittaa s parametri analyysiä tai PSS tai pxf analyysi. joten en voi tehdä suunnittelu usign Hspice. plz palata takaisin .. osalta

"RF" osoitus TSMC: n malleja luultavasti tarkoittaa "Nämä mallit ovat (pitäisi) olla riittävän tarkkoja, jotta simulaatioita RF piirit". Luultavasti on joitain muita, pienempi tarkkuus, malleja simuloida matalan tarkkuuden analoginen / digitaalinen äänijärjestelmä. Terveisin

Hei kyllä se on totta. mutta en ole varma, että hspice sopii tähän taajuus. myös postitse simulointi korkea taajuus on olennaista. osalta

Kyllä, HSPICE on riittävä simuloida 1GHz ADC. Ja post sim ovat pakollisia. (Yleensä) ongelma on se, että joku, jolla on paljon kokemusta, jotta muotoilu todella toimii 1GHz .... Simulaatiot taipumus ei näytä paljon enemmän kuin mitä me yritämme löytää ;-), ja näin meidän ensin tietää mitä etsiä ... Terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back