CAN vuorovaikutuksessa mikrokontrolleri

A

ash.sahana

Guest
Rakas ystävä, haluan tietää miten CAN Controller (MCP2510/MCP2515) käyttöliittymä PIC mikrokontrolleri. Voitteko lähettää mallikoodia CAN vuorovaikutuksessa PIC-mikro. Miten käyttöliittymä anturit ja eri laitteiden vuorovaikutuksessa CAN Controller Mikä on ulostulo, joka voi Liitännät Miten tiedonsiirto tapahtuu Kiitos.

Olen rajapinta CAN kanssa 8051 ja toimii hienosti. Ensimmäinen katso datalehti sekä IC-luvulla. Se on se pitkä lista SFR: n, joka tarvitaan käytettäväksi kohti appl'n. data / signaali on otettu TxD & RxD ja 2551 .. OLEN Kiinnitä tukikangas DIA. Sekä IC: n keskenään. Toivottavasti tämä auttaa U!!

Hei kaverit, olen juuttunut Siitä voi projekti. kuten kuinka käyttöliittymä PIC18f4480 LCD (2 riviä 5 * 7pixcel) laitteen kautta CAN-väylän kautta. Säädin on sisäänrakennettu kanssa CAN-ohjain (MCP2510 )...& lähetin voidaan liittää .. miten yhteys CAN_H & CAN_L nastat LCD .. haluaisin tietää ... Hanke Ultrasonic Tx & Rx antaa kohteen etäisyyden se siirretään ohjain & kautta CAN saavat tiedot ja lähetä se LCD ... joku on idea tämä. anna minulle mitään ref. lähdekoodia.

Haluan tietää, miten CAN Ohjaimen kanssa motorola68HC11 mikrokontrolleri. Voitteko lähettää mallikoodia CAN vuorovaikutuksessa mikrokontrolleri. Mikä on ulostulo, joka voi Liitännät Miten tiedonsiirto tapahtuu

Hei Olen myös tekemässä samaa hanketta eli vuorovaikutuksessa OF MCP2515 WITH BASIC 8051, jossa olette tehneet. Joten voi Voitko laittaa minulle koko projektin raportin postini ID eli vadapalli.siddhartha @ gmail.com . Kiitos jo etukäteen ja odottaa teidän vastauksenne.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back