Carrer in ASIC / FPGA

R

richardyue

Guest
Hei, jäsenet, haluan työskennellä ASIC / FPGA kenttä lähitulevaisuudessa. Mutta minulla ei ole kokemusta siitä. Nyt olen työskennellyt toisen kentän, joka on inrelated-ASIC / FPGA. Haluan oppia ASIC / FPGA suunnittelua itseäni. Mutta te tiedätte, se ei ole helppo juttu. Olen tarkistanut digitaalinen piiri ja oppinut VHDL ja perusrakenne ASIC / FPGA. Käytän Xilinx ja MaxplusII ohjelmistot joilla simuloidaan digitaalisten piirien suunnittelussa. Mukaan edellä, joka voi antaa minulle lisää ehdotuksia, jotta voidaan toteuttaa unelmani työskentelystä ASIC / FPGA-kenttään. Kiitos jo etukäteen.

Hei, Sinä tarvitset perustietoja informations digitaalisen suunnittelun, logiikka synteesejä makro solurakenteessa, CPLD ja FPGA arhitecture. Aloita yksinkertaisia ​​malleja, perus-kirjoja ja Xilinx tai muu myyjä sovellus huomauttaa. Tarvitset myös joitakin perustietoja HDL tietoa.

Kiitos arvokasta tietoa. Koska meillä on liikaa minun on opittava, joskus se saa minut tuntemaan sellaista turhautumista. Mutta minä yritän parhaani.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back