CDROM poltetaan Win2K ei lue oikein Sun.

E

edaguy69

Guest
CDROM I polttivat Nero käyttämällä HP cd-writer 9100 ei voi lukea oikein minun Ultra Sparc 5 käynnissä Solaris 8. Yli 8 charcter tiedosto on leikattu pois ja muutettu jne. Onko teillä samanlaisia kokemuksia. Mikä on vialla? CD-asema, Nero tai sillä tavalla se on. Kaikki toimenpiteet korjaukseen? TIA

Kyllä, olen polttaa cdrom ja se cann't lukea Solaris, käytän Nero ja käytä CDRW myös!

Mitä hakemistossa muodossa voit määrittää ISO Level 1, ISO Level 2, Joliet (Vain Windows yhteensopiva Unicode merkistöjä, että ehkä ei yhteensopivia Solaris ja muiden Unix järjestelmät ...)?

Älä käytä Joliet on vain Windows yhteensopiva Unicode merkistöjä, että ehkä ei yhteensopivia Solaris ja muiden UNIX-järjestelmät ... Ehkä on käyttökelpoinen ISO Level 2 kanssa pitkiä tiedostonimiä???

Käytä mkisofs Solariksessa, rakentaa iso kuva hakemistosta, sitten polttaa ISO-, Solaris lukee oikein aurinkoa.

[Quote = CatKing] Käytä mkisofs Solariksessa, rakentaa iso kuva hakemistosta, sitten polttaa ISO-, Solaris lukee oikein auringossa. [/Quote] mikä Solaris mkisofs tuettu?

se on sisäänrakennettu alle sol8, mutta voit myös käyttää sitä alle sol7

[Quote = spweda] on ehkä päivittää SUN OS. Haku lappu www.sun.com . Se korjannut CDROM probalem Sun. [/Quote] mikä patch nimenomaan Solaris 7 ja 8? Voitko antaa minulle suora yhteys. Kiitos

Hei, Mene www.sun.com , haku suositella laastari. Koska käytän Solaris 5.8, latasin 8_recommend.zip. Löydä itsellesi vastaa sinulle järjestelmään. Joskus aurinko oletuksena kuori sh ei toimi, sinun pitää vaihtaa oletuksena kuoren csh. En tiedä miksi.

Korjasin tämän ongelman käyttämällä EasyCD Luojan sijasta Nero. Vaihda File System Juliet ISO9660 ja Mode 2: CDROM XA on Mode1: CDROM.

1. Download "CD kaikkialla", se tukee Java niin se tulee saataville Windows / Solaris / Linux / Mac jne. 2. Käytä CDEW luoda ISO image joka ratkaisee kaikki pitkän tiedostonimen ongelma. eli voit nähdä pitkän tiedostonimen riippumatta siitä, mikä OS you go. 3. Feed ISO syntyvät CDEW mitään CD poltto SW (esim. CD mate) 4. Vau, olet tehnyt sen PS, mkisofs ei välttämättä ajaa Windows, joten u mennä edestakaisin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back