chopper-stabiloitu amp - jännite vähenee, tarvitsevat apua

K

krivan

Guest
Hei, Olen yrittänyt suunnitella chopper-stabiloitu vahvistin, nähdään alla. Tulosignaali on 1Hz [1V DC +100 mV amplitudi] siniaalto ja pilkkominen taajuus on 10 kHz. Joten en moduloivat signaalin kanssa ensimmäisen kytkentäkeskuksen lohkon, niin se saa monistettiin ja demoduloidaan. Hyvin. Teoreettisesti. Koska se on nähty seuraavan kuvan, se jotenkin ei toimi. Modulaatio toimii moitteettomasti mutta jännitetasot pudota ja demoduloitu signaali ei ole kuin syöttänyt, en tarkoita että en saa takaisin tulosignaalin ollenkaan. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua, mitä teen väärin? Olen tarkistanut pari papereita, mutta en todellakaan löydä ratkaisua ... Kiitos, Krivan

Haluan erottaa periaatteessa suunnitteluvirheistä ja ongelmat todellisia piirejä. - Pääasiassa tuloasteeseen ole totta differentiaalivahvistimen, joten piiri ei voi toimia niin kuin ilmeisesti tarkoitettu. - Lisäksi sen rakenne, piiri ei poista vahvistin siirtymät, joten se ei hyödynnä chopper tekniikka mitään parannuksia. - Oikeilta piirin ongelmia, demodulointi piikit voivat olla eniten toivottuja. Oletan, koska ICL7650 suunnittelu (noin 30 vuotta sitten), ei suoraa chopper vahvistin (moduloiva signaali itse) on käytetty uusia malleja. Jokainen chopper stabiloitu vahvistin käyttää eräänlainen välilliset paloittelu jälkeen. Katso viime chopper vahvistimet datasheet viitteellisiä, esim. TLC2652. Niiden avulla kohtalainen kaistanleveys ja pieni chopper piikit ilman suodatusta signaalitie. Suora chopper ei voi toimia sopivasti ilman lähdön alipäästösuodattimen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back