Circuit eivät toisiaan

C

chw82

Guest
Olen kokeilla muutaman vaihtoehdon ilmoittamassa foorumin mm. STEPGMIN, lisätä ITL1 = 400, muuttuu OP-AMP avoin silmukka 1e-5. Liitteenä on kaavamainen ja toivon, että joku auttaa. Arvostaa apua annetaan. View attachment 56413

Voitko lähettää kaavamaisen pdf? Useimmille meistä on vaikea nähdä. DSN tiedosto puutteesta ohjelmisto!

Oletko varma, että olet virta kytketään opamps? - En näe mitään yhteyksiä, eikä solmujen nimet, jotka saattavat vastata oletuksena virtalähteen pin nimiä. Keith.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 09:57 ---------- Edellinen viesti oli 09:45 --- -------</span></span>
Et näytä käyttävän opamps. Tarkasteltaessa netlist käytät
Code:
 E_U1 N04831 0 ARVO {LIMIT (V (N03028, N04557) * 1E5,-15V, +15 V)} _U1 N03028 + N04557 1G
kuten OPAMP. Mielestäni tämä on syy ongelmiin. Olisit luultavasti paremmin OPAMP malli, vaikka "ihanne" yksi. Keith.

nämä OPAMP ei ole tarjontaa pin ulos. Meidän kaksoisnapsauta sisällä ominaisuuksia ja vahvistettuja tarjonta siellä. Tekstitiedosto tehdä näyttö tarjonnan arvo (+ / - 15V).

Kuten sanoin edellä - kokeile "oikea" OPAMP malli. Mitä käytät jotain ääretön kaistanleveys ja voitto 180dB joka on vähän äärimmäinen. Keith.

Olen käyttänyt todellista OPAMP (TL071) ja se toimii. BTW, im utelias miksi se ei pysty toimimaan edes olen muuta avoimen piirin ja 80dB?

Se ei voi olla vain hyötyä, joka aiheuttaa ongelman. Sinulla on myös ääretön kaistanleveys ja äkillisen raja, kun tuotanto saavuttaa jännitteen. Keith

kiitos paljon. Voi olla Minun täytyy ottaa näyttävät OPAMP mausteen malli tekstitiedosto ja leikkiä numero.

Jos haluan "ihanteellinen" OPAMP joidenkin nopeasti simulaatioita Käytän yleensä E lähde voitto 60 tai 80 dB ja lisää yksinapainen suodatin tuotos - yksinkertainen RC alhainen R. Ei jännitealueella. Keith

[Quote = keith1200rs, 903676] Se ei voi olla vain hyötyä, joka aiheuttaa ongelman. Sinulla on myös ääretön kaistanleveys ja äkillisen raja, kun tuotanto saavuttaa jännitteen. Keith [/quote] Kyllä, olen samaa mieltä Keith. Joskus olen tehnyt saman kokemuksen avulla "OPAMP" mallin Pspice joka tarjoaa kovan tuotoksen rajoittaminen. Lähinnä ohimenevä simulaatioita lähtö amplitudit että saavuttaa nämä rajat Olen havainnut tällaista lähentymistä ongelmia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back