Circuit suunnittelussa

S

sivaling

Guest
Hei,

Olen PCB Layout Designer, Haluaa tuoda oman tietämyksen Circuit suunnittelussa.
Tiedän vain Basic Circuits kuten Rectifier piirejä ...i dont osata kuinka Arvot
että vastukset ja kondensaattorit on osoitettu kaikille piirit ..............voi joku auttaa minua tässä ..........
Gmail-tunnus "tcling100 (at) gmail.com"Kiitos,
Siva

Hei

Olen kiinnostunut pcb suunnittelussa, mutta se on melko uusi piiri suunnittelussa kuten juuri siirtyä minun perustutkintoa eduation.

jos sinulla on piiri, joka voidaan post verkossa, ehkä se on helpompi selittää, miksi arvot ovat valittuina.

fstspec ja sivaling ...Te molemmat tarvetta tutkia kirjaa Elektroniikka Periaate Albert Paul Malvino.Tämä kirja on erittäin hyvä tässä suhteessa.Se käyttää yksinkertainen matematiikka ei ole monimutkainen ja selittää siitä teoriasta käytännön ..Nauttia!

kukaan voi postitse suoraan eBook jäljennös Elektroniikka Periaate Albert Paul Malvino?

Tämä on melko yleinen ongelma aloittelijoille, joten ei kannata olla turhautuneita.Sinun täytyy tutkia sähköverkoista teoriassa ensin.Ilman oppimisen tästä aiheesta ei voi tehdä mitään sähkötekniikka.Sitten sinun täytyy opiskella elektroniikka, jotta voidaan ymmärtää, miten piirit rakennetaan ja työtä.Tietysti joudut on tunnettava joitakin fysiikka ja matematiikka ennen opiskelu näistä aiheista.Sitten voit työskennellä matalataajuuksisen ja DC piirejä ja hankkia arvokkaita kokemuksia.Kun nämä vaiheet voi alkaa oppia RF and microwave engineering, suuri nopeus ja RF-suunnittelu teknologiaa, EMC ja niin edelleen.On erittäin mielenkiintoista, mutta eivät aio tehdä sitä kuukaudessa tai vuodessa.Valitettavasti on paljon ihmisiä (Tiedän, että monet), jotka jopa eläkeikää ei ole vielä hajuakaan miten PCB jäljittää toimii, mitä liikennemuotoja ovat mahdollisia tässä jäljittämiseksi ja jopa miten induktorityyppinen ja kondensaattori toimivat suurtaajuuksilla.Joten se on kiinni, miten johdonmukaisesti sinun hankkia ja käyttää tietoa.

Onnea tämän jännittävän tutkimukset!

Miksi tämä on lähetetty Professional laitteiston ja Electronics Design Forum?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back