Clap Switch Circuit Mod - hengähtämään, 10ms 100ms

R

robert123456

Guest
Hei Olisin kiitollinen jotkut apua Clap Switch piiri, joita haluaisin esitellä viiveellä osaksi. Osoitteessa löydät piirikaavio piiri. http://www.velleman.eu/downloads/0/minikits/manuals/manual_mk139_rev1.pdf Haluaisin löytää yksinkertaisen tavan ottaa käyttöön sanoa hengähtämään, 10ms 100ms, välillä tulo piirin ja lähdön menossa suuri ja ampua rele. Jos joku voisi kohta minut oikeaan suuntaan, mitä minun täytyy tehdä, minun pitäisi sitten olla aqble muokata minun erityisolosuhteissa. Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos

On mikrokontrolleri tässä piiri ja "ohjelmistojen" tie on lisätä SUB että tuo viive .. "Hardware tapa" olisi lisätä jotain 555-ajastin [määritetty ainutkertaiseksi laite] välillä R12 [CLAP] ja PIC: n GP3 PIN ja aseta viive piste oikeassa .. IanP: |

Thanks näen voisin käyttää 555 ajastin lopputuloksen saavuttamiseksi. Onko mitään keinoa, että voisin esitellä viiveellä noin IC1 (Lm324) vain joitakin kapasitanssi ja resistanssi?

[Quote = robert123456] Onko mitään keinoa, että voisin esitellä viiveellä noin IC1 (Lm324) vain joitakin kapasitanssi ja resistanssi? [/Quote] Ei oikeastaan, jos esimerkiksi olet "kokeilu" vähän kanssa C10 lisäämällä sen arvo huomaat, että piiri stat puuttuu taputtaa .. IC1-D on vertailuryhmässä kanssa hystereesi, joka kytkee kun se havaitsee taputtaa, niin viivytykset voidaan ottaa käyttöön sen jälkeen, ei ennen .. IanP: |

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back