class-AB ääniteholtaan amplifer suunnittelu

L

ls000rhb

Guest
Onko kukaan suunnitellut class-AB ääniteholtaan amplifer? Mikä on hankala kysymys?
mitä minun pitäisi kiinnittää paljon huomiota suunnitteluun class-AB Audio Power Amplifier???
voi antaa minulle joitakin ehdotuksia?

Suurin ongelma on säilytettävä matala THD korkea teho ja kuormitus (kuten 8/32Ohm puhuja).
ja pssr, staattinen nykyinen, melu, on kiinnitettävä huomiota.

Audio Power Amplifier Design Handbook (kolmas painos) Douglas itse on paras kirja aiheesta, että olen löytänyt.

mutta miten saan tämän e_book painos Audio Power Amplifier Design Handbook?Lisätään 7 minuuttia:to flatulent:

Voitko antaa minulle kopion e_edition kirjan
Neuvoitte?Lisätään 35 minuuttia:sunking, voitteko antaa minulle hakuteoksia tai asiakirjoja, jotka liittyvät ääniteholtaan suunnitteluun?

Olen juuri kehitetty class-AB Audio PA siru, kaikki on OK, mutta oskillaattori.Kaikki nämä päivät, olen testaus.siksi oskillaattori voidaan toteuttaa.

ls000rhb,
Mielestäni kolme vaikeimpia seikkoja ovat:
~
Painottaminen.Korkeampi lepovirta tarkoittaa vähemmän säröä, mutta se tarkoittaa myös vähemmän lämpöstabiilisuuteen (jos kyseessä risteyksen transistorin mallit), ja korkea tasaisissa hajoamista.
~
Heat Sinking.Sinun on varmistettava, että alle pahin olosuhteissa, risteyksen lämpötilat eivät ylitä luokitus.Saat puhtaan B-luokan vahvistin, pahimmassa tapauksessa, jos piikin lähtöjännite (Sine) on yhtä 2/Pi kertaa tarjonnan vootage.
~
Suojelun.Sinun on varmistettava, että ylikuormaa ei tuhota tuotannon vaiheessa.
~
Vakautta.Sinun on varmistettava, että vahvistin on vakaa ja ei-resistiivinen kuormia.Kaikki puhujat esittelevät kuin resistiivinen kuormia.Sähköstatiikka ovat usein huonoin sikäli kuin vakaus on huolissaan, koska kapasitiivisen kuorman ne läsnä.
~
Terveisin,
Kral

viitata IEEE paperi related.But on tarpeen viitata väitöskirjassa liittyvää.

Mielestäni piirin suunnittelu on erittäin tärkeää, mutta ulkoasu on myös erittäin tärkeää! Koska luokka AB ääniohjain, erityisen suuri virta pois, kuorma res on 4 hom tai 8 Hom, loistaudit vastus helppo jopa 0,5 Hom vaikka 1hom, joka vakavasti
huonontaa.

Ja myös vakaa voitto on erittäin tärkeä matala THD, jos kyseessä on suuri voitto, mutta se vaihtelee hyvin paljon signaalin amplitudi, suorituskyky saattaa olla huono kuin pieni voitto, mutta vakaa voitto signaalin amplitudi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back