G
gos1
Guest
Hei kaikki, Olen uusi tällä foorumilla ja myös elektroniikassa. Olen fysiikan siirtyä jotka kesti 2 sähköisen Labs ja thats kaikki minun elektroniikka kokemusta. Eli en voi rakentaa piiri suunnittelu ja voi mitata arvoja yleismittarilla Lopuksi voin rakentaa muutamia yksinkertaisia signaaligeneraattorit jne.. Nyt haluan parantaa minun sähköisiä taitoja ja haluat alkaa rakentaa minun vahvistimet. (Pelaan myös kitaraa.) Olen käynyt joitakin sivuja joissa täsmälleen kertoo askel Ste pwhat minun täytyy tehdä ja antaa piiri järjestelmään. Mutta onko resurssi, joka alusta loppuun näyttää kaikki yksityiskohdat logiikka ja laskelmat? Ja toinen kysymys kuuluu: pitääkö minun suunnittelu analogisia piirejä ja parantaa taitojani vaihtaaksesi Digital piirien suunnittelussa? Voin koodi C, C + +, Python, Ruby, PHP Mitkä niistä olisi hyötyä. Älä kyllästy tätä viestiä minun jälleen pahoillani siitä. Olin nähdä tällaista viestejä ohjelmoinnin foorumeissa ja aina saada kännissä ja tämän kaverit. Mutta nyt näen, että se on vähän vaikea tietää, mistä aloittaa: