CLOCK JA TIETOJEN TAKAISINPERINTÄ?

I

ithink

Guest
Hei kaikki
Olen kärsivät suuria vaikeuksia tutkimustyötä noin CDR suunnittelu, olen lukenut joitakin papereita, kuten''yksi 10 Gt / s CMOS cdr piirin kanssa analogisen vaiheen interpolater'', ja niin edelleen, ja tehnyt paljon työtä oppimisen cdr principle.but Minulla ei ole mitään edistystä suunnittelu cdr, nyt haluan rakentaa matematiikka mallin vaiheen interpolater vuonna Matlab,
minusta se on erittäin vaikeaa.ehkä sinulla tarjota joitakin neuvoja tai paperin minulle!
kiitos

Koska olet mallinnus virtapiiriin eikä sen suunnitteluun ...Voisitte aloittaa muutamia yksinkertaisia piirin kanssa CDR kuin vaihe detektori tai vaihe taajuus ilmaisimeen.Kaikki mitä sinun tarvitsee on perustiedot siitä, miten työn ja voit alkaa sinun mallinnus ja lisätä nonlinearities kuten mennä pitkin ...

Tämä kirja on hyvä alkaa paikka:
Monoliittiset Phase-silmukat ja Kello Recovery Circuits: Theory and Design by Behzad Razavi

kiitos, analogartist

lopullinen tavoite on suunnitella cdr piiri tyytyväinen meidän vaatia, i vain alkaa matematiikka malli, ja askel askeleelta, että piirin suunnittelussa.
En nyt ymmärrä vaihe interpolater CDR järjestelmä, i on suunniteltu PLL piiri onnistuneesti, mutta cdr eroaa kanssa PLL.

u löytää paljon muistiinpanoja sekä matematiikka mallin ja menetelmän suunnittelu ja myös piirin tämän kirjan

Design integroidun piirin optisten viestinnän
Behzad Razavi
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Minulla on kaksi muita luentoja, jotka näyttävät edellä, ja siihen voi myös olla apua:
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

shekki
http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/6-976High-Speed-Communication-Circuits-and-SystemsSpring2003/LectureNotes/index.htm

lect 21: noin msK, ja CDR
khouly

tahansa kaveri voi ladata demo CDR mallin Matlab Simulink?

Razavi kirjan on hyvä voimavara.

Olen aina sitä mieltä, että olisi mielenkiintoista käyttää otantamenetelmiä tietojen malli, eli Z-muunnos kuvaamaan CDR: lle.Se on erittäin hyödyllistä, jos otetaan tilastollinen luonne siirtyminen tiheys --- sinua ei riitä yhtälöt pian.

Suuri hyöty käyttämällä näytteenotto malli: se voi mallissa VCO siirtofunktio, tarkasti (ei vain DC arvo, Kvco).Alhaisen Q rengas oskillaattori, se ei juurikaan eroa.Mutta LC oskillaattori, näet korkeat taaj pieni häiriö alkaen vaihe ilmaisin saattaa aiheuttaa suuren taaj suuri vaihesiirtokerros.Se on erityisesti silloin, jos suuri nopeus binary CDR (bangband tyyppi) on tutkimus.

A Ph.D.thesis?Ehkä.

Hei, miten monin tavoin voimme käyttää CDR?
Voimmeko takaisin kello tietojen kanssa tietämättä sen aux CLK?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back