CMOS 3mA nykyinen peilin avulla PMOS-transistorit

P

p.sivakumar

Guest
Hei jokainen elin Tämä Sivakumar päässä GDA Technologies Ltd. Työskentelen analoginen designer.Now Olen suunnittelussa PMOS nykyinen peili, niin minä tarvitsen apua analoginen suunnittelijoiden eli on mahdollista suunnitella 3mA (valtava) nykyinen peili käyttämällä P-MOS transistors.If joku tietää suhteen nykyinen mirror.I toivon että sinulla on hyvä minulle. Kiitos ja koskevat P.sivakumar p.sivakumar @ gdatech.co.in GDA Technologies Oy Bangaloressa Intiassa Mobil numero 09886440705. [/Tex]

se on OK suunnitella 3mA nykyinen peilin avulla PMOS. koska nykyinen on hieman korkea, valita sopiva w / l transistorit. Tarkista myös määrä Yhteystiedot, leveys metallia virrantiheys. BTW, ovat transistorit kytketty PAD? jos kyllä, seuraa ESD sääntö.

Tässä tapauksessa mielestäni käyttää BJT on parempi kuin CMOS Else try BiCMOS

PMOS nykyinen peili kuormitusvirta 3mA on OK. Mutta kohta on se, mitä tämä nykyinen on! Sinun on parempi huolestunut tästä yli käyttäen bipolar tai CMOS nykyinen peili.

Voit sulkea monta MOS transisters.only yksi on huono suunnittelu

PMOS pystyy käsittelemään 3mA nykyisten, mutta sormitus on erittäin haluttu sijoittelumuutoksista lievittää realibility kysymyksiä. Toivottavasti tämä auttaa. Rgds

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back