coaxially syötetty antennilla

J

joskem

Guest
Olen parhaillaan ottaa antennilla valmistettua PCB prosessi. Antenni syötetään avulla koaksiaalikaapeli. Oletan, että valmistaja asettaa reiät rehu, ja se on minun tehtäväni kytkeä koaksiaalikaapeli. Onko näin? Kysymykseni ovat: 1) Mitä reikiä / VIAS minun pitäisi kertoa valmistaja laittaa valmistettu patch? 2) Miten minulle voi sitten kytkeä koaksiaalikaapeli ja laastari? Kiitos!

Sinun on määritettävä kautta / reikä koaksiaali sisäjohdin. Yksinkertaisin tapa liittää koaksiaaliliitinsarja on vain juottamalla Ulkojohdin maatasoon ja juottaa sisäjohdin ylempään laastari. Muuten, muista tyhjentää ympyrä maatason koon koaksiaali dielektrisen, jotta shortcircuits.

Kiitos. Joten, minun täytyy kertoa valmistajaa:) tyhjä ympyrä maatason kanssa säde on säde koaksiaalikaapeli n dielektrinen b) Poraa reikä päässä maatason sen laastarin kanssa säde on säde on koaksiaalikaapeli n sisäjohdin Onko näin? Korjaa minua jos olen väärässä .. Ja voisitteko ystävällisesti kertoa minulle miten voin juottaa Ulkojohdin maatasoon ja juottaa sisäjohdin ylempään patch? (Koska olen kaikki uudet näitä asioita, en tiedä merkitys juottamalla)

Kiitokset:) Ja viimeinen kysymys .. voisitteko ystävällisesti kertoa minulle miten voin juottaa Ulkojohdin maatasoon ja sisäjohdin ylempään patch? Onko se minulle minun täytyy tehdä niin? Vai pitäisikö minun kertoa valmistaja?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back