Combline Suodata Simulaatio on HFSS

P

priyankguddu

Guest
Olen simuloida simpe 3-napainen combline suodatin pyöreä sauvoja kuten resonaattorit. Olen napauttamalla loppua resonaattorit suoraan. Liitäntöihin, kehitin sylinterin ulos alumiinin ja ulkovaipan kuin sylinterin pois tyhjössä. Sitten määritetyt portit tätä geometriaa. Suodatin toimii, mutta ei minun odotuksia. Ongelmana on omat tulokset ovat jakautuneet liikaa pituus sylinterien I on käytetty porttia. Lisäysvaimennus, resonanssitaajuuden on vaihdellen sylinterin pituus. Olen myös HFSS tiedosto tästä. Mitä teen väärin täällä? Vastaa ASAP

[Quote = priyankguddu] Mitä teen väärin täällä? [/Quote] Et tee mitään vakavaa vikaa, mutta yritetään simuloida resonoivan rakenteen joten sinun täytyy olla presize verkkomateriaalia laatua. On pari neuvoja: 1. Jos rakenne on symmetria - määritellä sitä HFSS sekä (XY - PerfectH teidän tapauksessa) Voitat kaksinkertainen silmäkoon. 2. Yritä poistaa kokonaan metall osittain, jos mahdollista. Käytä substraction ja määritä Finite Sähkönjohtavuus valituille pintaan. 3. Driven Modal on acurate kuin Driven Terminal ratkaisu. 4. Lisää mesh refinement toimineet aloittamalla eli Surface Aproximation (22,5 astetta oletuksena on lopettaa karkea), tilavuus tarkentaminen (+30.000 elementti tulee hyvä), ero sylinterien hienostuneisuus jossa odotat kentän keskittymistä. 5. Aseta itteration pisteen lähellä resonanssia, jotta HFSS se itse tarkentaa mesh asianmukaisella tavalla. Voi olla sinun tulee käyttää sitä kaksi kertaa tai useammin. 6. Katso convergency parempi kuin 0,01 ainakin. Tässä on mitä olen saanut teidän Esimerkiksi:
hfss_pict7_1195.jpg
 hfss_pict8_1669.jpg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back