Comm portti viestintä

A

Antonio_Magma

Guest
Minulla on modeemi, joka olen rakentanut itse ja haluan linkittää tietokoneita toisiinsa kautta modeemi.Modeemi on kytketty tietokoneen kautta comm satamaan.

Vain PIN2 (vastaanottaa), pin3 (lähetys) ja pin5 (päällä) on käytetty.Olen käyttänyt VB6 luoda Instant Messenger, mutta 2 tietokoneet eivät voi vastaanottaa viestin toisistaan.Miten voin testata onko minun modeemit eivät kommunikoi satamien kautta ilman Messenger-tai muita ohjelmistoja?2 tietokoneet ovat käytössä Windows 95.

Kiitoksia guys.

Sinun tarkistaa joitakin asioita:
1 - Kumpikin sarja on konfiguroida kuin samassa muodossa?
1 - Oma ohjelma on kirjallisena sarjaportti?Olet juuri tietää tämän ja oskilloskooppi.
2 - kaapeli on crossover, mm.PIN RX1 on TX2 ja RX2 on TX1.
3 - etäisyys tietokoneiden on iso?Tämä kaapeli on yhdessä sähkökaapeleita.
4 - Voit käyttää sarjaportin katsella, tai hyper-terminaali, nähdä, jos on jokin sinal saapuvat toiseen tietokoneeseen .....
5 - Luultavasti olet omistaja pöytäkirjan comunicate, ehkä ohjelmiston nähdä CRC-virhe ...jne., jos lähettää enemmän tietoa, mitä testejä teet vielä?

Lähetän satamaan katsoa, että minä, testit.Tämä ohjelma toimii hyvin, mutta toimii vain 8 bittiä, ei pariteettia, yksi stop-bitti.

THX leomecma ...

Ilmeisesti se toimii, kun muodostan yhteyden PIN2 on pin3 kanssa PC1 master-modeemi ... ja PIN2-ja PIN2 kanssa PC2 orjalle modeemin ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back