Configure Brown Out - PIC16F876

D

devonsc

Guest
Hi there,

Haluaisin kysyä, jos te mieli antaa minulle neuvoja siitä, miten otan ruskea ulos suojan PIC 16F876.

Kiitoksia etukäteen ...

devonsc kirjoitti:

Hi there,Haluaisin kysyä, jos te mieli antaa minulle neuvoja siitä, miten otan ruskea ulos suojelua PIC 16F876.Kiitoksia etukäteen ...

Voit käyttää CONFIG-direktiivi:
eli
__CONFIG _LVP_OFF & _CP_ALL & _WDT_ON & _BODEN_ON & _PWRTE_ON & _HS_OSC

bye WN.

Thanks C-Man, sorry for my epäselviä kysymyksiä, yritin kysyä, mitä WHITE kirjoitti täällä.

Muuten, haluaisin kysyä, jos voisin määrittää yksinkertaisesti kirjoittamalla seuraava ohjelma?Anteeksi, jos seuraava hölynpölyä:

LABEL EQU 200H, osoite

Sitten olen kuorman arvo ja tallentaa tämän osoitteen, kun arvo perustuu joka vähän aion asettaa "1".
Onko tämä mahdollista?Olen vain pyytänyt, aion käyttää menetelmää olet opettanut minulle kuitenkin.Kiitos.

Jonka Wat, ei ole mitään eroa:

EQU 0x02

ja

EQU 02

Nämä molemmat Hex?Kiitoksia etukäteen ...

devonsc kirjoitti:

Hi there,Haluaisin kysyä, jos te muistaa antamaan minulle neuvoja siitä, miten otan ruskea ulos suojelua PIC 16F876.Kiitoksia etukäteen ...

devonsc

olettaen, että olet ohjelmointia kokoonpanija (MPLAB) sinun täytyy käyttää jotain tällaista:
# include "P16F628.inc", prosessori erityisiä muuttuja määritelmät__idlocs H'0201 "; Versio 02/01
, "__CONFIG" Direktiivin käytetään upottaa määritystietoja kuluessa. ASM-tiedosto.
; Lables jälkeen direktiivin sijaitsevat kukin. Inc tiedosto.
Lue kunkin tiedotteessa lisätietoja kokoonpanosta sana.
__CONFIG _CP_ALL & _WDT_ON & _BODEN_ON & _PWRTE_ON & _INTRC_OSC_NOCLKOUT & _MCLRE_ON & _LVP_OFF

Katsokaa. Inc tiedosto prosessorin käytät ja näet jotka sulakkeita predifined.

ystävällisin terveisin

EQU 0x02
EQU 02
EQU 02H

Haluaisin kysyä vielä, onko mitään eroa kolme lausumaa edellä kuvatulla tavalla?Anteeksi, newbie tässä, älä päästä kyllästynyt minua.Kiitos etukäteen

devonsc kirjoitti:

EQU 0x02

EQU 02

EQU 02HHaluaisin kysyä vielä, onko mitään eroa kolme lausumaa edellä kuvatulla tavalla?
Anteeksi, newbie tässä, älä päästä kyllästynyt minua.
Kiitos etukäteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back