Conformal ASIC LEC ongelmia

L

leongch

Guest
Hei,

Olen puhdistus minun suunnittelu tiedostot HAL välineitä, ja se vaatii meitä muuttamaan signaalin kirjaimen sijasta pieniä.
Kun olen muuttanut signaalin nimi, LEC se antaa minulle varoituksen, koska ei ole mitään yhteistä avainkohtia nimi signaali on muuttunut.

Saanko KNW on Conformal ASIC-työkalun, joka jossa voidaan tehdä antaa konformisesta työkalu tietää vaihtanut nimen signaali on itse asiassa sama kuin kultainen suunnitteluun?

Thanks ...

CityTab Lite 7,85” 3G GPS oraz CityTab Lite 10” 3G GPS to dwa nowe modele ekonomicznej serii tabletów CityLab Lite. Urządzenia działają pod kontrolą systemu Android 4.2 Jelly Bean i za cenę niespełna 400 zł oferują między innymi wbudowane moduły GPS, GSM oraz 3G, a także możliwość korzystania z wielu gier i aplikacji.

Read more...

leongch kirjoitti:

Hei,Olen puhdistus minun suunnittelu tiedostot HAL välineitä, ja se vaatii meitä muuttamaan signaalin kirjaimen sijasta pieniä.

Kun olen muuttanut signaalin nimi, LEC se antaa minulle varoituksen, koska ei ole mitään yhteistä avainkohtia nimi signaali on muuttunut.Saanko KNW on Conformal ASIC-työkalun, joka jossa voidaan tehdä antaa konformisesta työkalu tietää vaihtanut nimen signaali on itse asiassa sama kuin kultainen suunnitteluun?Thanks ...

joo ...Tiedän, että jotkut on erittäin typerä varoitus, mutta minun johtaja haluaa korostaa olla 0 varoitus HAL suunnitteluun.

En tiedä LINT / HAL avulla voimme määrittää sen, NO tarkistaa vain joukkueen manageri kieltäytyä käyttää sitä.
Joten minun on löydettävä keinoja vahvistaa ongelmien LEC

leongch kirjoitti:

joo ...
Tiedän, että jotkut on erittäin typerä varoitus, mutta minun johtaja haluaa korostaa olla 0 varoitus HAL suunnitteluun.En tiedä LINT / HAL avulla voimme määrittää sen, NO tarkistaa vain joukkueen manageri kieltäytyä käyttää sitä.

Joten minun on löydettävä keinoja vahvistaa ongelmien LEC

Hei,

Oikea minulle, jos olen väärässä.
Yleensä, nukkaa tarkista ei ASIC / FPGA-suunnittelussa virtaus.
Tämä on vain vaihtoehtoinen vaatimus.

Esimerkiksi, jos suunnittelija käytäntö hyvä koodaus tyyli niiden suunnittelussa, ei tarvitse olla nukka tarkistaa.

Mitä te ajatella?

Minulla oli tämän väitteen minun Proj johtaja.Hän haluaa lisätä nukka tarkistaa meidän ASIC virtaus.Niinpä annoin hänelle oman selityksen mainita edellä.

Hän on samoja ideoita kuin leongch johtaja, joka on 0 varoitus HAL suunnitteluun.

Kiitos jo etukäteen.

no_mad kirjoitti:Esimerkiksi, jos suunnittelija käytäntö hyvä koodaus tyyli niiden suunnittelussa, ei tarvitse olla nukka tarkistaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back