I
ivanljh
Guest
Olen tarvitse rakentaa auto, joka voi edetä from Station to Station, kääntää automaattisesti ja lopettaa sen jälkeen, kun kävi hätäpuhelun kytkin (mikro-kytkin) on eteenpäin ja päinvastaiseen suuntaan.
Joten periaatteessa, I ve valmistunut seuraavasti:
1) Light Dependent Sensor Circuit havaita asemalle.
2) Counter &
Näyttötuotteet Circuit näyttämään Station numero on 7-segmenttinen LED-näyttö.
3) Motion Control Circuit aktivoida moottori ja siirtää auton eteenpäin ja päinvastaiseen suuntaan.
4) Voltage Regulator Circuit antaa 5V dc tarjontaa.Mutta nyt, olen ottaa ongelma suunnittelussa vastakanne rajoittamalla piiri, joka pystyy mahdollistaa, integroida edellä piiri ja siirtää auton toimitettava kaikki Station, kääntää automaattisesti ja lopettaa sen jälkeen, kun kävi hätäpuhelun kytkin (mikro-kytkin) on eteenpäin ja taaksepäin suuntaan.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Tarvitsetko apua kipeästi!
Joten periaatteessa, I ve valmistunut seuraavasti:
1) Light Dependent Sensor Circuit havaita asemalle.
2) Counter &
Näyttötuotteet Circuit näyttämään Station numero on 7-segmenttinen LED-näyttö.
3) Motion Control Circuit aktivoida moottori ja siirtää auton eteenpäin ja päinvastaiseen suuntaan.
4) Voltage Regulator Circuit antaa 5V dc tarjontaa.Mutta nyt, olen ottaa ongelma suunnittelussa vastakanne rajoittamalla piiri, joka pystyy mahdollistaa, integroida edellä piiri ja siirtää auton toimitettava kaikki Station, kääntää automaattisesti ja lopettaa sen jälkeen, kun kävi hätäpuhelun kytkin (mikro-kytkin) on eteenpäin ja taaksepäin suuntaan.
Mitä minun pitäisi tehdä?
Tarvitsetko apua kipeästi!