Crest jännite mittari upto 40kV

P

phaedrus

Guest
Hei, olen tehnyt laitteita joka antaa 8 ~ 30kV askelin 2kV ja se toimii hienosti. Meillä oli varmistanut jännitteet käyttäen jotain: http://www.picltd.com/PRODUCTS/HOLIDAYS/jeeps/JM.html Nyt olen suunnitella samanlainen väline. Lukeminen tuotteita kirjallisuudessa sanotaan, että mittari mittaa huippu tai harjanne arvoa eikä huipusta huippuun arvo. Tarkoittaako tämä, että ne mitataan huippuarvo vain toisella puolella nolla? Sykkivä minun väline on DC pulsseja, joten ainoa syy jännite menisi negatiivinen johtuu soi luulisin. Olin aikoo käyttää arvokkaita vastus jakaja ja pudottaa sen alas hallittavissa (5V) ja sitten ottaa measurements.The taajuus on noin 20 ~ 50 Hz kanssa päivystykseen kertoimella 3 ~ 10%. Onko tämä kelvollinen? Olisiko lanka haava vastukset sopimattomaksi tähän tarkoitukseen, koska induktanssi? Jotkut kondensaattorin puristin jännite huippu? Kaikki ehdotukset auttaa minua olisi erittäin tervetullutta.

On hyvin epätodennäköistä, että löydät Wirewound MW tai jopa GΩ vastukset, joten kysymys on varsin hypoteettinen. Yleensä lois induktanssi ei pidä odottaa kuin ongelma. Kapasitanssi sitä vastoin saattaa olla, riippuen tarkoitettu mittauksen kaistanleveys. Voidakseen mitata nopeammin pulsseja, jännite jakaja on korvattava kuten oskilloskooppi koetin.

Thanks lilbear, Oikeastaan olisin käyttäen näitä todennäköisimmin atleast varten trials.We on paikallinen jakelija siitä. http://www.srt-restech.de/ melko kalliita tosin, kuten kaikki saksa kamaa: D Ei pahalla on FVM. Olen nähnyt joitakin paikallisesti valmistettuja niistä 100M, 30kV, mutta he näyttivät vihreää täällä, joten oletin ne lanka haavan. FVM, taajuus on varsin alhainen 30 ~ 45 Hz, niin olisitko viittaa nousuaika näkökulma? Minä google laajuus koetin korvausta, kiitos heads up.

Hei, Olen tässä piirissä High Voltage Engineering, Kuffel, Zaengl, Kuffel. Onko syynä oikosulku diodi kuvan vai onko se virhe? Shoudn't siellä olla harhaa vastus on panos OP1?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back