Crystal ei värähtelevän LCD-paneeli

B

brunofunchas

Guest
Hello! Olen LCD Samsung LE37M87BDX missä kuva on mustavalkoinen! Olen mitattu, on emolevyn, kaikki kiteet oskillaattorit ja yksi on 1Vdc yhdellä pin ja muissa 3,2 Vdc eikä se ole värähtelevän. Oletteko samaa mieltä, että kyseinen osa on viallinen? Yleensä kun käynnistät television kaikki kristallit värähtelevät? Vaikka niihin liittyy toimia, että tällä hetkellä emme käytä sitä. Kuten HDMI-tulo. Thanks, Bruno

Hei sanoit main-aluksella, jonka tärkein? PC tai grafiikkakortti tai valvoa hallituksen?

Hei, On Board, joka saa kaikki tulot LCD TV. Terveisin, Bruno

Viime vuonna kohtasin tämän ongelman, että AV-tulo oli ongelma, jota se näkyy mustavalkoisena. Olen kysely muita tulo, ne kaikki ennallaan. Oletteko testata muita tulo?

Hi! Olen testannut kaikki tuloa ja sama tulos. Oma epäily on, jos kaikki kristallit pitäisi värähtelevän tai jotkut tulevat työskentelemään ja toinen ei. Terveisin, Bruno

Mukaan vastauksesi tähän toimintahäiriö liittyvät kaikkiin syöttö. Minä jos varmasti tiedätte, että yksi pala on huono, mielestäni sinun pitäisi korvata. Onko sinulla mitään kaavioita ja TV hallituksen?

Hi! Minulla ei ole kaavioita varten aluksella! Käytän Fluke 123 ja kaistanleveys 20MHz ja Crystal on 28MHz. Samana board Olen mitata oikein kertaluonteinen 24MHz Pitäisikö ScopeMeter havaitsee signaalin 28Mhz? Mielestäni pitäisi pieni vaimennus on amplitudi! Terveisin, Bruno

Hi Brunofunchas! Onko tämä oikea Huoltokirja: [url = http://www.4shared.com/document/znm4YD2r/SAMSUNG_chassis__GTU37SEN.html] SAMSUNG_chassis_ GTU37SEN.pdf [/url] Jos sinulla on nuo jännitteet kristalli, Takaan että ei oscilation läsnä muutenkin onko kaaviot ovat oikeita ... Terveisin SDumas

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back