CST Eigenmode ratkaisija

S

savedadogs

Guest
Hi All,

Olen uusi CST.Olen ollut HFSS käyttäjä yli 3 vuotta.Olen käyttänyt HFSS varten eigenmode ratkaisuja Sievenpiper rakennetta ja muita määräajoin rakenteita.Vuonna HFSS, PML voidaan käyttää tämän eigenmode ratkaisija jäljittelemiseen vapaa-space ... tämä on minun rakenteet ovat avoinna ilmaan.Kuitenkin CST näyttää siltä, että en voi käyttää PML (avoin ääriolosuhteissa)
edellä eigenmode ratkaisija.Miten voin simuloida määräajoin rakenteita, jotka ovat avoinna ilmaan kuten Sievenpiper rakennetta.Apuasi arvostetaan tässä asiassa.Olen huomannut, että CST esimerkkejä kaikilla on PEC ääriolosuhteissa.

savedadogs wrote:

Hi All,Olen uusi CST.
Olen ollut HFSS käyttäjä yli 3 vuotta.

Minusta olisi ollut eri mieltä em_solver,

Minulla on simuloitu joidenkin määräajoin rakenteiden menestyksekkäästi CST,
mutta ei koskaan kanssa eigenmode ratkaisija.
Mitä sinä yrität löytää kanssa eigenmode ratkaisija?

S.

Pushead,
Ihmettelen, onko sinulla yrittänyt laskea bandstructures välein rakenteita.Kuten bandstructures olemme nähneet fotoniikkakomponentit kiteet.Myös sinä yrität määräajoin ääriolosuhteissa varten eigenmode ratkaisija?

Haluan käyttää eigenmode ratkaisija luoda hajonta kaavio jaksoittaiset rakennetta.Kuten olen merntioned, CST ei anna minun käyttää avoimen rajan ehdoton edellytys sille, että eigenmode ratkaisija simulointi.Miten voin setup rakennetta siten, että lentoliikenteen alueella (vapaata tilaa) päälle?Se ei vaikuta mahdolliselta ... ainoa mitä voin ajatella on tehdä suuri airbox ja käytön tangenttitaso-E bounary kunnossa.Jokainen on ehdotuksia?

ehkä voin auttaa u, wenn u post ur simulointi tiedostot

Voit rakentaa riittävän suuria airbox ja käytön PEC tai PMC bounary ehdolla, että airbox mukaan määräajoin ääriolosuhteissa.

Burton kirjoitti:

Voit rakentaa riittävän suuria airbox ja käytön PEC tai PMC bounary ehdolla, että airbox mukaan määräajoin ääriolosuhteissa.

Hei, em_solver

Kuten tiedätte, CST MWS on tarkempi kätevä ja kuin HFSS vuonna eigenmode solver.For esimerkki, ei tarvitse arvailla korkein taajuus jos CST MWS, kun se on välttämätöntä tarkasti arvata HFSS.

2smallcatKokemukseni HFSS on enemmän luotettavaa ja täsmällistä eigenmode ratkaisija kuin CST (erityisesti laskea jotain lossy).
Se, että sinun täytyy määrittää alin taajuus HFSS on plus, koska joskus löydettävä korkea jotta tila ratkaisu, ja se ei ole
mahdollista tehdä se juuri CST (sinun on määriteltävä - 20-50 liikennemuotojen esimerkiksi).Lisäksi kanssa CST olet rajattu ääriolosuhteissa
(E & H on sovellettava vain tärkeimmät symmetria tasangoilla ei impedanssi rajan, ei PML).
Ja tärkeimmät haittapuolena CST on se, ettei subgreeding silmäkoko käytettävissä oleva eigenmode ratkaisija edelleen.
Jonkin eriytyneistä CST edellyttää liian suuri silmä ja muutaman päivän laskentaa varten.

Hei,

eivät halua olla haittaohjelmia, todella kiinnostunut, jos kukaan saanut CST mukautuva niveltyisivät lähentyä?Se ei koskaan tapahtunut minulle jopa tapauksissa hyvin yksinkertainen rakenteita.

flyhigh

Hi flyhigh!

Tein joitakin kokeiluja convergency sekä CST ja HFSS.
With HFSS kaikki on OK ja selkeä minulle (jos määritelty kiva ulkopohjat rajan lähentämisestä tulos on lähenivät hyvin)
Mutta CST Löysin freqs ovat lähentyneet hyvin vain tiettyyn arvoon (~ 1%), ja jos haluat saada enemmän presize,
että convergency 10 ^ -3 tai 10 ^ 4 menee hyvin hitaasti.Saada sama arvo kuin HFSS ennustaa CST on 10-th kertaa enemmän aikaa!
Tein tämän testin pallo geometria.

Olen käyttänyt airbox yläpuolella Korjaustiedosto jaksoittaiset rakenne
Olen kuitenkin couldnt saada oikeita tuloksia sienenmuotoisella tyyppi EBG

moodille 1 saan taajuuksia yhtä 0 koko osa Brilliun alueella.myös i dont tiedä mitä pitäisi aloittaa ja lopettaa taajuus mitään säännöllistä rakennetta.
saan differerent tuloksia, kun voin vaihtaa taajuusalueella

Jokainen, joka on onnistuneesti simuloitava hajonta kaavio käyttäen CST MWS ota osuus löydöistäsi

kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back