CST waveguide satama virhe ..

N

nadabro

Guest
Minulla on vain alkanut suunnitella antenneja vuonna viikossa ..sorry for the very basic kysymyksen.

Olen suunnittelemalla kaupallinen patch-antenni (vain oppia käyttämällä CST), käyttäen diskreetti satamaan, CST antanut sen dBi arvo että antenni täsmennetään ... mutta s-db, napa, VSWR ei toimi hyvin ..Siksi olen alkanut käyttää "waveguide satama", mutta minulla on tämä virhe:"Waveguide sataman numero 1 on liian lyhyt. The waveguide on homogeeninen vähintään kolme silmäkoko konetta pitkin lisääminen suuntaan."

-i 'm käyttäen template "Antennin kanssa maataso"

-välinen etäisyys alkuun heijastin ja yläreunassa PCB, on 6mm ..

Miten voin rakentaa oikean waveguide satama?

Nie tylko politycy muszą uważać na to, co i gdzie mówią. Szpiegostwo korporacyjne jest codziennością dzisiejszego biznesu - uprawia je ponad 70% globalnych przedsiębiorstw. Dlatego firmy powinny zadbać o poufność informacji oraz bezpieczeństwo spotkań i konferencji.

Read more...

jälkeen monta tuntia opiskelee opetusohjelman ja aloitusohjeet ja nähnyt monia CST esimerkkejä ... i onnistunut simuloida waveguide satamaan.

Kysymykseni kuuluu:

1-mikä on paras malli korjaustiedosto 2.4GHz antennien kanssa heijastin distanced yli 6mm alkaen PCB?

2-käyttämään waveguide satamassa korjaustiedosto antennit, että koaksiaaliset rehu alkaa takana heijastin ja päättyy PCB (mukaan opetusohjelman), mutta kun käytetään heijastin esimerkiksi on distanced 6mm alkaen PCB, että koaksiaaliset aloittaa klo heijastin, mutta kun se loppu on koaksiaalinen ja rehujen?vuonna PCB?

3-käyttäen mallipohjaa "Antenna (on Planar Substraatti)", jos en tee mukaan opetusohjelman, simluation kestää vain muutaman minuutin ... mutta jos esitin heijastin-3mm in x kantaa ja esittää joitakin tyhjiö välillä PCB ja heijastimen , että farfield simulointi kestää yli tunnin ... on olemassa tapa vähentää aikaa?tai ehkä Muokkaa farfield simluation vähemmän parametrit?Anteeksi pyytää, mutta CST tutorials /
help / alkutoimista, on hieman yleistynyt.

kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back