Custom USB HID-laitteen kirjallisesti Linuxissa ..

• Thread starter dharmeshpitroda
  • Start date
D

dharmeshpitroda

Guest
Hei,

Minulla on hyviä USB-käsite ja tiedän, Linux-ytimen arkkitehtuuri ja myös joitakin käsite Driver.

Haluan kirjoittaa / lähettää joitakin tietoja minun Custom HID perustuu USB-laite on Linux.

Joten voitte haluta auttaa we jokseenkin wbere minun on aloitettava tai joista yksi on minun toimia?

Olen acess laitteen Windows ja evey asia tehdä DLL-tiedosto, joten se ei ole mahdollista, että teen samaa Linux kirjoittamalla joitakin kirjaston (. Näin)-tiedosto ja tee samoin Linuxissa?onko Ajattelen oikeutta vai ei?

Plz auttaa minua,

Kiitos aikaa ja huomiota,

terveisin,
Dharmesh

Kannattaa lukea Linux Device Drivers, kolmas painos:
http://lwn.net/Kernel/LDD3/

Hi Antharax,

Olen jo lukenut tärkeitä aiheita tämän kirjan, ja kuten sanoin olen käsite tarkoittaa sain sen tämän kirjan,

Olen ymmälläni osalta yksi asia, jonka haluamme lähettää tietoja soveltamisesta (PC) Custom HID-laitteen ..ja yleensä HID-laite on juuri lähettää toiminnallisuus ei receving ja sen asiakkaan vaatimuksesta, minun on tehtävä niin,

Lisäksi olen hämmentynyt, pitää alkaa, minulla on kolme vaihtoehtoa
1) Aloita scretch ja kirjoittaa oman linux laiteohjain (jos se sitten aion kirjoittaa ensimmäinen kuljettaja!)
2) Käytä USBHID kuljettajan saatavilla linux (kuten per tietoni on kirjoittaa toiminto, mutta se voidaan lähettää vain yksi nieriä ajankohtana ja hidasta!)
3) Käytä libusb (Minusta doent on kirjoittaa toiminnallisuus!)
than please scrap it..

Jos jokin-budy ole tehnyt sellaista hanketta tai sinulla on jokin tieto osalta aiheen mension ennen
kuin hyvä ja romu se ..

Redards,
Dharmesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back