D
dhanraj_kmr
Guest
Hei kaikille, Olen uusi PSoC laitteeseen. Käytän CY8C29466-24pxi. Jopa minulla ei ole aikaa opetella kaikki rekisterit ja kaikki lohkot. Olen hankkeen ajamisesta 2 servomoottorit. Olen langattoman viestinnän kaukosäädin. Joten haluaisin käyttää UART vastaanottaa minun kiittää. Alkaen receiced tiedot UART joudun ajamaan moottorit vasemmalle, oikealle, eteen ja taakse. Kun saan kiittää minun täytyy tuottaa PWM. Oikeastaan olin työskennellyt muun MC. Mutta PSoC näyttää minun täytyy viettää enemmän aikaa kuin mitä odotin. Mutta pls ymmärtää minun tarvitse täyttää tätä hanketta viikossa. Ja toinen huolenaihe on minun olisi lik käyttää järjestelmätason hanke, joka näyttää niin helppoa kuin siru tasolla. Sillä tulotaso ei ole mikään UART tulo simulointi. Mutta sa PWM ulostulo simulointi. Miten voin käyttää oikeita simulaatio tähän projektiin. Mitkä ovat tulot ja lähdöt simulaatioita tarvitaan projektin. Joten tämä projekti Tarvitsen täyden ohjausta kunnes saan poistaa kaikki epäilyt. Pls auttaa minua. Dont mielessä minun virheitä. Kiitos jo etukäteen.