D-luokan vahvistin MP3-soitin kannettavaan laitteeseen

X

Xlib

Guest
Hei Etsin malli pääteaste vahvistin MP3-soittimen kannettavaan laitteeseen. En ole lookin tietylle mp3-soitin, joten jos joku tietää nimen vaiheessa vahvistin MP3, kerro minulle kmow malli mp3 ja osanumero on se vahvistin. Kiitos paljon Libero

Rakas, whats on teidän ongelmanne acctualy, viimeinen vaihe MP3-soitin on alipäästösuodatin useimmiten se sisältää kelan ja kondensaattorin nämä ovat käytössä resonation. Alipäästösuodatin on suodatin, joka kulkee matalataajuista signaaleja mutta vaimentaa taajuuksia korkeampia kuin rajataajuus. Todellinen madallukseltaan kunkin freequency vaihtelee suodatin suodattaa.

Minun ongelmani on, että minun täytyy tehdä raportti D-luokan vahvistin käyttää erityisiä kannettavaan laitteeseen (pitää kirjoittaa nimen laite), kuten MP3, CD-soitin tai muu. I'v ollut lookin varten tuotetietoa näiden laitteiden mutta ei löytänyt sitä. Joten koska en uskalla purkaa MY mp3 Olin Askin jos joku tietää siitä mitään. Alipäästösuodatin pitäisi olla osa vahvistimen niin haluaisin tietää osanumerot niin, että voisin etsiä pinout ja keskustella minun raportti siitä. I't koulujen purpouse. Kiitokset joka tapauksessa Ciao

Hei rakas Tarkista alipäästösuodatin esite kaikista tiedotteessa. com

Ciao cara Löysin joitakin vahvistinta sivusto u ehdotettu, mutta ei löytänyt esimerkin, jossa niitä käytetään. Anyway, jotka viittaavat tulee olemaan hyödyllinen kiitos paljon

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back