DC DC muuntaminen apua tarvitaan USB-laitteen

O

oliglaser

Guest
Hei kaikki, olen suunnitellut ja prototyyppi perus toimiva malli USB oskilloskooppi perusteella PIC32. Olen nyt katsot analogiatulo osassa, ja minulla on vaikeuksia esittää vakio 1 Megaohm impedanssista CM Jännite on 2,5 eikä 0. Minulla on muutamia ideoita: 1. Tee tulo ero sen sijaan viitataan maahan. 2. DC DC muuntaminen: +5 V + /-5V - Tämä näyttää hyvältä, koska se voi olla lisäetu erillään tietokoneesta. Tiedän, että USB laajuuksia käytettävissä, jotka kulkevat yksinomaan USB valta, kuten PICOSCOPE jne, joten on tyydyttävä ratkaisu - Onko kellään mitään käsitystä kuinka kaupallinen USB powered laajuuksia tehdä se? Myös jos käytän DC-DC-muunnin, mikä on paras tapa tehdä tämä? Koska haluan pitää kokoa ja kustannuksia alas, ja myös hyvin puhdas tarjonta ADC ja OpAmps. Olisiko jotain tällaista olla mitään hyvää? http://uk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R=5442516 Kaikki apu olisi tervetullutta. Oli

Siellä oli hyvin samanlainen aihe ei kauan sitten. I suositeltavaa DC-DC-muuntimen liuosta. Jos haluat vahvistuksen vaihdolla, joka ylläpitää tuloimpedanssin, mutta et tee sitä maahan nähden, halutaan mitata DC signaaleja ja haluat käyttää yhtä myönteinen toimittaa se saa hyvin sekava ja monimutkainen. DC-DC-muunnin linkin kautta on sääntelemätöntä. Se ei todennäköisesti ole huono asia - Ehdotan luot + /-3.3V ja piirit käyttäen lineaarista sääntelyviranomaisille. Se auttaa pääsemään eroon roskia virtalähteen linjat. Keith.

Hei Keith, mielestäni samankaltaista oli myös minun :) päätin mennä alas DC-DC reitin ehdotetaan näyttää paljon parempi kuin vaihtoehdot, mutta sillä on niin paljon valintoja IC-moduuli, jne. ajattelin Olin pyytää apua aiheeseen. Sillä MCU 3.3V tarjonnan olen jo tilannut LDO säädin niin, että pitäisi olla kunnossa. Tärkeintä on, olen huolissani melu kytkentä on + / - 5V analoginen tarjonta - tilasin pari induktoreiden ja suurehkon korkit suodattaa aaltoilu, mutta en tietenkään voi käyttää sääntelyviranomainen ei ole jännitettä säästää. Haluaisin tietää paras tapa edetä, Väitätkö minulla analoginen piiri käyttäen + /-3.3V sijasta 5V? Jos minä voin mieluummin säilyttää sen + / - 5V sillä muuten minun vaihtaa opamps ja ADC. Olisiko suodatukseen kun muuttaja riittää? Oli

Huoleni kanssa käyttäen 5V, on, etten tiedä, mitä asetuksessa on kuin, tai miten meluisa se on. Jos haluat käyttää sitä niin tarvitset induktanssi yrittää puhdistaa sitä. Ehkä 4.7uH ja korkeita taajuuksia. Saatat tarvita 2 vaiheen suodatin suurempi kelan samoin. Sinun tulisi myös valita säännellyn DC-DC-muunnin. Jos käytät sinä MCU on 3.3V, tekisin samoin kaiken muun. Keith

Hei Voit DC2DC muunnin ja LDO on DC2DC ulos laittaa Tämä menetelmä pienentää melutasoa noin 50 ~ 70dB muistaa suunnitella DC2DC op jännite noin 300-500 MV yläpuolelle LDO pienin panos Kaikki parhaat Bobi

Jos et usko, että siru on vanha, sinun kannattaa käyttää MC34063A Motorola, ja pienin osia voi tehdä työsi. Toivon vain, että nykyinen kysyntä-5V ei ole paljon. Saatat saada käsiinsä taulukkonäkymän missä käyttökohteita, mukaan lukien mahdolliset pcb taidetta annettiin.

[Quote = bobcat1] Hei Voit DC2DC muunnin ja LDO on DC2DC ulos laittaa Tämä menetelmä pienentää melutasoa noin 50 ~ 70dB muistaa suunnitella DC2DC op jännite noin 300-500 MV yläpuolelle LDO pienin tulo Kaikki paras Bobi [/quote] MAX710 tekee työtä sinulle yhden pelimerkin - säännellään vaihtaja 100mV yläpuolella lähtöjännite sitten lineaarisesti sääntelyä. En ole varma tekevät negatiivista versiota tosin. Olen käyttänyt MAX710 on akkukäyttöinen instrumentointi, ja se on erinomainen. Keith

Kiitos kaikille vastauksista. Ajattelin käynnissä koko erä on 3.3V, ja oletan takia vähän aikaa korvaa osia, se on mielekästä. Voisin myös löytää DC-DC joka on teho yli 5V. Täytyy tarkastella molempia vaihtoehtoja, ja siruja, jotka on mainittu. Tarvitsen eristetty muunnin, joten kallistuksen muuntajaton kuten MAX710, minun olisi pitänyt mainita tästä, sorry. Toisessa huomata, mitä joku ajattelee tarpeellisuudesta eristää tietolinjoja myös? Tiedän pari laajuuksia tehdä tämän, mutta minusta näyttää siltä, ​​tärkeintä on, soveltamisalaa ei jaa maahan tietokonetta ja mahdollisuudet vian saavuttaa aina dataviivat on lähes olematon. Pääasia on, voinko silti markkinoida sitä eristetty. Tein tarkastella eristää heidät, mutta ei ole helppo, edullinen tapa tehdä tämä (on siru AD, mutta se on kallista ja vaikeaa saada käsiinsä) niin IMHO se ei ole sen arvoinen. Olisin kiinnostunut ihmisten näkemyksiä tästä kuitenkin.

tällaisiin tarkoituksiin (erittäin hiljainen) tein USB dc / dc ZVS flyback.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back